شرایط 3 پروژه گردشگری در کردستان بررسی شد

به گزارش تور کانادا، با حضور معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان کردستان و کارشناسان این معاونت شرایط 3 پروژه گردشگری در شهرستان های سروآباد و مریوان روز یکشنبه 8 تیرماه 99 بررسی شد.

شرایط 3 پروژه گردشگری در کردستان بررسی شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، حمید اسکندری در این خصوص گفت: به منظور بررسی شرایط پروژه ها و پیگیری و رفع مسائل آنها با حضور مرتضی رضایی و نصرالله منصوری کارشناسان و ناظران بخش سرمایه گذرای معاونت گردشگری 3 پروژه در شهرستان های سروآباد و مریوان نظارت و بازدید شد.

معاونت گردشگری و سرمایه گذاری استان اضافه کرد: پروژه های دیوارچینی محوطه مقبره پیرشالیار در هورامان تخت، پروژه مربوط به ساختمان شهر جهانی کلاش و مجتمع گردشگری و تفریحی نشینگه بنار در مریوان از نزدیک مورد بازدید و بررسی قرار گرفت و مسائل و موانع پیش روی آنها نیز احصا شد.

او در ادامه اضافه کرد: با توجه به اینکه هرساله در هورامان تخت مراسم باستانی پیرشالیار برگزار می شود و گردشگران زیادی به این منطقه سفر می کنند احداث پارکینگ امری لازم و ضروری بود که عملیات دیوارچینی محوطه کمپ پیرشالیار برای ایجاد پارکینگ آغاز شد و مراحل تکمیلی آن در حال انجام است.

اسکندری گفت: مشکل مربوط به ساختمان شهرجهانی کلاش (مریوان) که یک مشکل قانونی و اداری است، با توجه به بررسی های اجرا شده طی مدت یک هفته، پیگیری های لازم انجام و برای مرتفع ساختن آن اقدام خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 601

به "شرایط 3 پروژه گردشگری در کردستان بررسی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط 3 پروژه گردشگری در کردستان بررسی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید