چاپ تراکت: پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور طی روزهای آینده باز می گردد

به گزارش تور کانادا، به گزارش خبرنگاران، فیروز کریمی صبح چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگاران به بیان آخرین شرایط تیم پرداخت و گفت: به خاطر شکایت تعدادی از بازیکنان مان که نتوانستند کمکی به تراکتور نمایند، پنجره جابجایی بسته شده است. به علت اینکه هیچ کار مؤثری از این بازیکنان ندیده بودیم، کار را پیگیری کردیم. مسئولان حقوقی باشگاه با تمام توان شان در پی احقاق حق باشگاه بودند که متأسفانه کار به جایی نرسید و در این بین، پنجره جابجایی ما بسته شد. متأسفانه این اتفاق در بدترین زمان ممکن رخ داد.

چاپ تراکت: پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور طی روزهای آینده باز می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

وی ادامه داد: با تلاشی که مالک و هیئت مدیره باشگاه انجام دادند، این مشکل تا قسمتی مرتفع شد و قرار است پنجره جابجایی تراکتور در طول هفته جاری باز گردد. ما به صورت قاطع و کامل نتوانستیم در جابجایی شرکت کنیم، اما با نفراتی که در بازار جابجایی به اسم بازیکن آزاد حضور داشتند، صحبت کردیم. آنها هم به علت احترامی که به تراکتور و طرفداران داشتند، پیشنهاد ما را قبول نموده و به تمرینات ما آمدند.

کریمی ابراز داشت: سعی کردیم از بین نفراتی که می توانستیم جذب کنیم، برترین ها را به تراکتور بیاوریم و با همین نفرات، تمرینات را شروع نموده ایم. امیدواریم با باز شدن پنجره جابجایی، قرارداد این بازیکنان را هم ثبت کنیم و بازیکنان تأثیرگذار تازه به خدمت بگیریم.

وی گفت: هیچ اداره، سازمان و نهادی نه می تواند برای تراکتور هزینه آن چنانی کند و نه توانش را دارد. شرایط هم این اجازه را نمی دهد. اگر سازمانی بیرون از استان در پی خرید امتیاز باشگاه است، به علت عشق و علاقه به تراکتور نیست. اگر حتی صنایع مس بخواهد اقدامی برای خرید امتیاز باشگاه تراکتور بکند، به علت نوع سرمایه گذاری این مجموعه در پی چنین مسائلی هستند.

سرمربی تراکتور ادامه داد: اگر طرفداران ما فکر می نمایند صنایع مس می خواهد سرمایه گذاری 300 میلیاردی در تراکتور انجام بدهد و تیم را هم در تبریز نگه دارد، خیلی سخت در اشتباه هستند. طرفداران یا باید از وجود تراکتور چشم پوشی و خداحافظی نمایند که این امکان وجود ندارد و مردم ما هم این اجازه را نمی دهند و یا پای تیم بمانند و حمایت نمایند.

کریمی گفت: به اسم اسپانسر، هیچ نهادی برای تراکتور 300 میلیارد تومان هزینه نمی کند. اگر هر شخصی اسپانسری پیدا کند که 300 میلیارد نه، فقط 100 میلیارد تومان برای تراکتور هزینه کند، من در بین دو نیمه ملاقات مقابل پرسپولیس دست او را می بوسم. هر کسی با هر جایگاهی چنین وعده ای می دهد، در پی عوام فریبی است و چنین موضوعی امکان پذیر نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 مهر 1400 بروزرسانی: 2 مهر 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1312

به "چاپ تراکت: پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور طی روزهای آینده باز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاپ تراکت: پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور طی روزهای آینده باز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید