پیامک متقاضیان مسکن ملی ارسال شد؟

به گزارش تور کانادا، به گزارش خبرنگاران، چرا پیامک متقاضیان مسکن ملی هنوز ارسال نشده است؟

پیامک متقاضیان مسکن ملی ارسال شد؟

به نقل از ایسنا، بسیاری از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن که اغلب ثبت نامی های شهرهای نو هستند عنوان می نمایند هیچ پیامکی مبنی بر تایید، رد، اندازه آورده یا معین شدن پروژه برای آنها ارسال نشده است.

پیگیری ها در این زمینه بدانجا ختم شد که شرایط متقاضیان بلاتکلیف به زودی معین و به آنها اطلاع رسانی می گردد.

آخرین اخبار از شرایط طرح نهضت ملی مسکن گویای آن است که در بخش خودمالکی طی حدود یک و نیم ماه گذشته تعداد افرادی که قرارداد پرداخت تسهیلات آنها در بانک منعقد شده به دو برابر رسیده اما تعدادشان چندان زیاد نیست.

چرا که اولا بجز بانک مسکن، سایر بانکها هنوز به این پروژه ورود ننموده اند و دوما تقاضای چندانی در بخش خودمالکی وجود ندارد.

از ابتدای اردیبهشت ماه 1400 وزارت راه و شهرسازی بیان کرد متقاضیانی که در زمان ثبت نام در طرح های اقدام ملی مسکن و نهضت ملی مسکن، شهر محل درخواست و یا معینات و اطلاعات خود را در سامانه ثبت نام، اشتباه درج نموده اند می توانند با مراجعه به آدرس http://saman.mrud.ir نسبت به اصلاح شهر محل درخواست مسکن و یا معینات و اطلاعات خود اقدام نمایند.

پس از سرانجام مهلت فراخوان ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در سرانجام اسفندماه سال گذشته حدود 5 میلیون و 400 هزار نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 108 هزار واحد خودمالکی است.

تمامی آمار مذکور مربوط به بانک مسکن است و هنوز هیچ یک از 26 بانک دیگر که متعهد به پرداخت تسهیلات به طرح نهضت ملی مسکن عملکردی در این زمینه ارائه نداده اند.

درخصوص سایر متقاضیان که در فراخوان ثبت نام وزارت راه و شهرسازی شرکت نموده اند فعلا آمار کلی از معین شدن پروژه افراد و اندازه پیشرفت کارها ارایه نشده است.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 11 تیر 1401 بروزرسانی: 11 تیر 1401 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1593

به "پیامک متقاضیان مسکن ملی ارسال شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیامک متقاضیان مسکن ملی ارسال شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید