تور ترکیه ارزان: کسب 4 مدال نقره به وسیله ورزشکار خراسان شمالی در رقابت های پاورلیفتینگ ترکیه

به گزارش تور کانادا، خبرنگاران/خراسان شمالی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان شمالی از کسب چهار مدال نقره به وسیله تنها نماینده استان در مسابقات پاورلیفتینگ آسیایی ترکیه اطلاع داد.

تور ترکیه ارزان: کسب 4 مدال نقره به وسیله ورزشکار خراسان شمالی در رقابت های پاورلیفتینگ ترکیه

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

سید جلال وکیلی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: رضا ریحانی ورزشکار وزن 74 کیلوگرم در رقابت های آسیایی پاورلیفتینگ به عنوان تنها نماینده استان پیروز به کسب چهار مدال نقره شد.

وی اعلام کرد: مسابقات پاورلیفتینگ شامل سه حرکت اسکوات، پرس و لیفت و مجموع سه حرکت است که رضا ریحانی در هر چهار حرکت مقام دوم را کسب نموده است.

وکیلی ادامه داد: این مسابقات با حضور 900 شرکت کننده از 20 کشور برگزار گردید و سطح بسیار بالایی داشت و ورزشکاران از توانمندی های بالایی برخوردار بودند.

لازم به ذکر است ششم دی ماه امسال 50 نفر از کشور ایران به مسابقات آسیایی پاورلیفتینگ استامبول ترکیه اعزام شدند که خراسان شمالی یک نماینده بین آن ها داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 بهمن 1400 بروزرسانی: 29 بهمن 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1475

به "تور ترکیه ارزان: کسب 4 مدال نقره به وسیله ورزشکار خراسان شمالی در رقابت های پاورلیفتینگ ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه ارزان: کسب 4 مدال نقره به وسیله ورزشکار خراسان شمالی در رقابت های پاورلیفتینگ ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید