کورس قهرمانی لالیگا امشب تمام می گردد؟

به گزارش تور کانادا، اگر نتایج مطابق میل دیگو سیمئونه پیش برود، اتلتیکو مادرید می تواند همین امشب قهرمان لیگ گردد.

کورس قهرمانی لالیگا امشب تمام می گردد؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اگر روخی بلانکوس در ملاقاتهای همزمان اوساسونا را شکست دهند و رئال مادرید نیز پیروز به کسب پیروزی در ملاقات سخت مقابل بیلبائو در سن مامس نگردد، اتلتیکو در فاصله یک هفته به اتمام فصل عنوان قهرمانی را از آن خود خواهد نمود.

اما در صورتی گه اتلتیکومادرید در مسابقه امشب خود پیروز به کسب سه امتیاز نگردد و از آن سو رئال نیز بیلبائو را مغلوب کند، همه چیز به هفته آخر کشیده خواهد شد. در هفته خاتمهی اتلتیکو مقابل رئال وایادولیدی قرار می گیرد که احتمالا هنوز برای ماندن در لالیگا مبارزه می نماید و در سوی دیگر رئال مادرید میزبان ویارئال است.

رئال مادرید در صورتی قهرمان می گردد که آنها در هر دو بازی خود پیروز شده و امیدوار باشند اتلتیکو در یکی از دو ملاقات پیش رو مساوی کند، زیرا در بازی های مستقیم رئال مادرید شرایط بهتری دارد و در صورت تساوی امتیازات، عنوان قهرمانی را از آن خود خواهد نمود.

اما بارسلونا تنها در صورت شکست سلتاویگو در ملاقات امشب در ورزشگاه نوکمپ و باخت اتلتیکو مقابل اوساسونا، از نظر ریاضی در هفته خاتمهی شانس قهرمانی خواهد داشت. اگر شاگردان سیمئونه اوساسونا را شکست دهند، لیگ برای بارسلونا به خاتمه می رسد. برای قهرمانی در لالیگا، بارسا باید در هر دو بازی خود پیروز شده و امیدوار باشد رئال مادرید یک شکست و اتلتیکو یک باخت و یک تساوی متحمل شوند که اتفاقی بسیار بعید است. این در حالیست که تنها دو هفته پیش آنها می توانستند با پیروزی مقابل گرانادا به صدر جدول برسند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 خرداد 1400 بروزرسانی: 22 خرداد 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1158

به "کورس قهرمانی لالیگا امشب تمام می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کورس قهرمانی لالیگا امشب تمام می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید