ویزای آمریکا: گذراندن تعطیلات در فضا واقعی می گردد ، آمریکا هتل فضایی می سازد!

به گزارش تور کانادا، شرکت Orbital Assembly که شرکتی آمریکایی است و در زمینه ساخت و ساز فضایی فعالیت دارد با انتشار بیانیه ای اعلام نمود که توانسته فناوری های لازم برای ساخت هتل فضایی را ایجاد کند. کالیفرنیا مرکز اصلی این شرکت است و میخواهد تا قبل از رسیدن سال 2030، گذراندن تعطیلات در فضا را واقعی کند.

ویزای آمریکا: گذراندن تعطیلات در فضا واقعی می گردد ، آمریکا هتل فضایی می سازد!

اگر علاقمند به دریافت خدمات انواع ویزای آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

شرکت اوربیتال اسمبلی، خود را اولین شرکت سازنده تجهیزات فضایی در مقیاس های عظیم معرفی نموده و در حال حاضر مشغول ساخت ربات هایی برای فرستادن به فضا برای ساخت هتل فضایی است. هدف این شرکت فضایی، ساخت هتل فضایی به نام Voyager است که به شکل یک حلقه با قطر 200 متر طراحی شده و در مدار زمین می چرخد و جاذبه ای مشابه با نیروی جاذبه روی زمین را شبیه سازی می نماید. این هتل فضایی منحصر به فرد، طوری طراحی شده که مجلل، لوکس و راحت باشد. هتل وویجر جاذبه این مصنوعی دارد که با چرخش آهسته سازه هتل ایجاد می گردد.

این شرکت اخیرا یکی از فناوری هایی که به ساخت هتل فضایی یاری می نماید را رونمایی کرد، این دستگاه Demonstrator Structural Truss Assembly Robot نام دارد. تیم آلاتور، یکی از مدیران این پروژه گفت که ما در حال آماده شدن برای اولین پرتاب هستیم، این پرتاب برای سال 2023 برنامه ریزی شده است.

شرکت Orbital Assembly نمونه اولیه ربات مونتاژ کننده ساختاری PSTAR را تا سال 2023 به مدار می فرستد. این ربات 52 متر PSTAR را به صورت دایره در فضا مونتاژ می نماید تا نمونه اولیه هتل فضایی ساخته گردد. PSTAR سازه ای فلزی با چهارچوب مثلثی است که در ساخت پل و سازه های فضایی استفاده می گردد. در داخل این ساختار دایره ای چهار ماژول قرار می گیرد. اگر همه چیز طبق برنامه این شرکت پیش برود، Orbital Assembly اولین شرکتی است که توانسته جاذبه مصنوعی در فضا ایجاد کند.

بعلاوه این شرکت امیدوار است این هتل لوکس فضایی تا سال 2027 بهره برداری گردد. کسانی که مهمان این هتل می شوند به امکاناتی مانند باشگاه ورزشی، رستوران، سالن کنسرت و نمایی از زمین دسترسی دارند. به گفته این شرکت، هتل وویجر می تواند پذیرای 400 مهمان باشد. هنوز هزینه اقامت در این هتل معین و اعلام نشده است.

منبع: گردشبان
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1237

به "ویزای آمریکا: گذراندن تعطیلات در فضا واقعی می گردد ، آمریکا هتل فضایی می سازد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای آمریکا: گذراندن تعطیلات در فضا واقعی می گردد ، آمریکا هتل فضایی می سازد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید