گرایی: انگیزه ام برای کسب مدال المپیک بی حد است

به گزارش تور کانادا، تهران (پانا) - ملی پوش وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران، از آمادگی بالای خود برای حضور در تورنمنت اوکراین اطلاع داد

گرایی: انگیزه ام برای کسب مدال المپیک بی حد است

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

محمدعلی گرایی دارنده مدال برنز کشتی فرنگی دنیا در وزن 77 کیلوگرم در گفت وگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی درباره آخرین وضعیتش در اردوی تیم ملی گفت: تمرینات خوبی را در این چند مرحله از اردو زیر نظر محمد بنا و اعضای کادر فنی پشت سر گذاشتیم و به یک آمادگی نسبی دست یافته ایم.

وی در خصوص حضورش در تورنمنت اوکراین گفت: این تصمیم مربیان بود و تشخیص دادند که در رقابت های بین المللی شرکت کنم و به نظرم بعد از حضور بیش از یکسال در مسابقات برون مرزی، خود را با حریفان خارجی محک بزنیم خوب است.

گرایی ادامه داد: به دنبال موفقیت در وزن 77 کیلوگرم هستم و در رقابت های اوکراین نیز تمام کوشش خود را انجام خواهم داد.

وی در خصوص شرایط اردوها گفت: محمد بنا سخت گیری های خودش را دارد اما اگر سخت گیری هم می گردد برای آمادگی خودمان است و به نفع مان است.

گرایی در خصوص انگیزه اش برای حضور در المپیک گفت: انگیزه ام برای حضور در این رقابت ها و کسب یک مدال خوش رنگ بی حد است و فقط منتظر حضور در این مسابقات هستم.

وی در انتها بیان نمود: امیدوارم که با کوششی که انجام می دهم و خواست خدا بتوانم به آن چیزی که آرزویش را دارم برسم و برای کشورمان نیز افتخارآفرین باشم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1020

به "گرایی: انگیزه ام برای کسب مدال المپیک بی حد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرایی: انگیزه ام برای کسب مدال المپیک بی حد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید