گریه های عجیب کیم کارداشیان برای همسر سابقش

به گزارش تور کانادا، کیم کارداشیان هرگز ابایی از نمایش هر دو وجه خوب و بد زندگی شخصی خود نداشته است.

گریه های عجیب کیم کارداشیان برای همسر سابقش

او بعد از ازدواج با کانیه وست هرگز سعی نکرد مسائل نامتعارف و مسائل زندگی مشترک خود، به ویژه آن هایی که مرتبط با کانیه وست بودند را پنهان کند. آن ها حالا از یکدیگر جدا شده و راه خود را از یکدیگر جدا نموده اند.

اما از قرار معلوم هنوز برای کیم سخت است تا از پس رنج ناشی از این بخش از زندگی خود بربیایید، به ویژه که آن ها بچه ها مشترکی از یکدیگر دارند.

در جدیترین قسمت از ریالیتی شوی کارداشیان ها (The Kardashians)، هنگام صحبت با خواهرش کلویی کارداشیان درباره همسر سابقش کانیه، اشک های کیم یکباره جاری می گردد. او گفت: حالا با آن کانیه ای که با او ازدواج کردم خیلی فرق دارد. من عاشق آن کانیه بودم و آن کانیه در خاطرم است. هر کاری می کنم تا آن کانیه سابق برگردد.

کیم درباره روزهای سختی که به علت رفتارهای نامناسب کانیه به او گذشت نیز بی پرده صحبت کرد؛ گلایه های کانیه در شبکه های اجتماعی، انتقاداتش از اعضای خانواده اش و ادعاهای عجیب و غریبش.

او بعلاوه گفت: سخت ترین چیز این است که ببینی که کسی که واقعاً عاشقش هستی و با او تشکیل خانواده داده ای آنقدر با کسی که می شناختی فرق نموده است. این جدایی و از آن بدتر، پی بردن به اینکه دیگر کانیه را نمی شناسد، ضربه سختی به کیم وارد ساخته است.

علیرغم این ها، کیم می داند که هر چه در توان داشته برای محافظت از کانیه و رابطه شان انجام داده است. او در اینباره گفت: دائماً به همه می گفتم: درست می گردد. یک فرصت دیگر به او بدهید.

کیم گرچه احساس پشیمانی ای از تصمیماتش ندارد اما از زمان ازدواجش دستخوش تغییری چشمگیر شده است. او حالا با زنی که آن موقع بود کاملاً فرق می نماید. او در اینباره گفت: احساس می کنم آدم دیگری شده ام.

قبلاً اعتماد به نفسم از داشتن شریک زندگی ای بود که باور خیلی زیادی به عقیده اش داشتم. در این حالت یک جورهایی اعتقادتان به عقاید خودتان را از دست می دهید. حالا فقط می خواهم کاری که درست است را انجام دهم.

منبع: خبرفوری

منبع: فرارو
انتشار: 18 تیر 1402 بروزرسانی: 18 تیر 1402 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1779

به "گریه های عجیب کیم کارداشیان برای همسر سابقش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گریه های عجیب کیم کارداشیان برای همسر سابقش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید