20 مدل جای خواب گربه شیک و ساده مناسب دکوراسیون های امروزی

به گزارش تور کانادا، گربه یک حیوان خانگی بسیار محبوب در دنیاست،من جمله در کشور ما. قبل از نگهداری از هر نوع حیوان خانگی، قدم اول فراهم کردن جای مناسب برای اوست. جای خواب گربه با توجه به محبوبیت این حیوان، در طرح ها و سبک های بسیار گوناگون و جالبی فراوری می گردد. از پارچه و مقوا گرفته تا چوب، در ساخت جای خواب استفاده می گردد، به همین خاطر با هیچ محدودیتی از لحاظ قیمت و استایل روبرو نخواهید شد. عوامل معین کننده در انتخاب مدل مناسب به اندازه گربه و سبک طراحی مورد نظر شما برمیگردد.

20 مدل جای خواب گربه شیک و ساده مناسب دکوراسیون های امروزی

باور بیشتر مردم این است که مدل جای خوابی که هم زیبا باشد و کاربردی، در پت شاپ ها خیلی کم دیده می گردد. البته این موضوع تا حدی درست است، اما نه در همه مواقع. در این پست با تعدادی طرح بسیار زیبا در طراحی جای خواب گربه آشنا خواهید شد که نه تنها شما، بلکه گربه تان نیز عاشقش می گردد. این طرح های زیبا علاوه بر اینکه مکانی راحت و نرم برای گربه فراهم می نماید، با دکوراسیون های امروزی نیز بسیار عالی ست می شوند.

چوب بامبو یکی از موادی است که در دکوراسیون داخلی زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. این چوب بسیار محکم و زیبا بوده و دوستدار محیط زیست است. مدلی که در شکل زیر مشاهده می کنید، از چوب بامبو ساخته شده، این مدل طوری طراحی شده که گربه در آن احساس امنیت و آرامش کند. بعلاوه بعنوان یک دکوری زیبا هم می توان در هر گوشه ای قرارش داد. همراه این مدل جای خواب گربه، تشک قابل تعویض هم عرضه می گردد.

مدلی که در شکل زیر می بینید از چوب ام دی اف خم شده ساخته شدها ست. انحنا و لبه بلند این جای خواب، فضای دنج و گرم و نرم برای خوابیدن گربه فراهم می نماید. بعلاوه بخاطر ظاهر بسیار زیبایش، دکوراسیون منزل را نیز شیک نشان می دهد. قُطر دایره این مدل 60 سانتی متر است، بنابراین حتی نژادهایی که جسه عظیم دارند هم براحتی در آن جا می شوند.

مدل های ارزان قیمت جای خواب گربه با طراحی ساده ولی زیبا، گزینه بهتری برای افرادی است که محل خواب گربه را در گوشه اتاق قرار می دهند. بجای هزینه زیاد خرید بدنه، می توانید هزینه بیشتری برای تشک گربه بپردازید. تشک های جدید سیستمی دارند که در شب های سرد، گرمای دمای بدن گربه حفظ می نمایند تا گربه خواب راحتی داشته باشد. بعضی از این تشک ها به یاری برق یا باتری این کار را انجام می دهند و بعضی هم دارای لایه مخصوص بوده و بدون احتیاج به برق گرمای مناسب برای خواب گربه را فراهم می نمایند.

حصیر و نِی همواره یکی از زیباترین و ارزان ترین طرح ها را در زمینه لوازم منزل ارائه می دهد. جای خواب حصیری گربه، نیز از این قاعده مستثنی نیست. مدلی که در شکل زیر مشاهده می کنید، بخاطر طراحی باز، برای اتاق های کوچک بسیار مناسب است چرا که برخلاف مدل های بسته، فضا را شلوغ و گرفته نشان نمی دهد.

41 مدل پشه بند کودک شیک و فانتزی با قیمت مناسب + خرید

همانطور که می دانید بعضی گربه ها، خصوص گربه های خیابانی، در جاهای تاریک و سربسته احساس آرامش و امنیت بیشتری دارند. از این رو شاید خرید جای خواب سربسته برای آنها بهتر باشد. مدل هایی که در زیر مشاهده می کنید سربسته اند اما طرح های بسیار زیبایی دارند. همچنین قسمت رویه آنها نیز جدا می گردد تا موقع تمیز کردن جای خواب گربه یا عوض کردن و شستن تشک مسئله ای نداشته باشید.

همانطور که دربالا گفتم طرح های جای خواب گربه تنوع بسیار زیادی دارند. بعضی مدل ها طوری ساخته شده اند تا برای قرار گیری کنار مبلمان راحتی اتاق نشیمن یا تخت اتاق خواب مناسب باشند. مدلی که در شکل زیر مشاهده می کنید یک جای خواب بسیار لوکس است که بخاطر پایه های استیل و بدنه کاموایی، جلوه زیبایی به دکوراسیون می دهند. تشک نخی این مدل نیز بغیر از رنگ قرمز در رنگ های سبز و مشکی نیز فراوری می گردد. با توجه به ارتفاع بین 62 تا 78 سانتی متری این مدل، گربه ها مجبور به فعالیت بیشتر هم می شوند.

طرح های چند ضلعی با گوشه های تیز در دکوراسیون های مدرن خیلی عالی جواب می دهند. مدل هایی که در شکل های زیر مشاهده می کنید همگی این ویژگی را دارند. با توجه به بدنه چوبی که از جنس درخت کاج است، و همینطور رنگ های شاد و باکیفیت، این جای خواب ها حتی وقتی استفاده نمی شوند نیز مانند یک شئ دکوری دیده می شوند.

لیست قیمت 42 مدل قلک سفالی و فلزی شیک و فانتزی

تا اینجا بیشتر مدل هایی که معرفی کردیم مناسب دکوراسیون های مدرن و امروزی بودند. اما مدل های جای خواب گربه برای دکوراسیون های روستیک و سنتی نیز طرح های فوق العاده ای دارند. مدل هایی که با پارچه شبیه به گلیم دستباف ایرانی دوخته شده و یا بدنه ای پرزدار و پشمی دارند، برای دکوراسیون های سنتی و روستیک بسیار مناسب هستند.

اگر هیچ جایی برای نگهداری گربه محبوب خود ندارید، شاید خرید جای خواب دیواری تنها گزینه شما باشد. این مدل ها علاوه بر شیشه به هر سطح صاف و صیقلی مثل درب کمد نیز می چسبند. خیالتان از بابت ایمنی هم راحت باشد چرا که این مدل ها تا 25 کیلوگرم وزن را تحمل می نمایند. همچنین مدل های صاف تخت مانند که زیر تخت یا مبل راحتی پنهان می شوند نیز می تواند گزینه مناسبی برای خانه های آپارتمانی کوچک باشد.

منبع: اتاق
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 763

به "20 مدل جای خواب گربه شیک و ساده مناسب دکوراسیون های امروزی" امتیاز دهید

1 کاربر به "20 مدل جای خواب گربه شیک و ساده مناسب دکوراسیون های امروزی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 مدل جای خواب گربه شیک و ساده مناسب دکوراسیون های امروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید