هرآنچه باید قبل از خرید انواع سینک آشپزخانه و حمام بدانید

به گزارش تور کانادا، بهتر است قبل از اینکه اقدام به خرید سینک جدیدی برای آشپزخانه خود کنید، با سبک، فاکتورهای مهم در خرید و متریال انواع مختلفی از این محصولات آشنا شوید، چراکه اطلاعاتی از این دست می تواند به انتخاب کالایی باکیفیت و در عین حال ایدئال ختم گردد که نیازی به تعویض آن پس از چند سال نباشد یا تماشا لکه های زنگ زدگی آن هم پس از یک ماه استفاده شما را کلافه نکند! بنابراین در این راهنمای خرید از سری نوشتارهای خبرنگاران مگ این بار به سراغ ارائه نکاتی مهم برای خرید سینک آشپزخانه می رویم.

هرآنچه باید قبل از خرید انواع سینک آشپزخانه و حمام بدانید

قبل از تعویض سینک آشپزخانه به این موارد فکر کنید!

وقتی برای تعویض سینک آشپزخانه یا روشویی تصمیم می گیرد ضروری است که قبل از اقدام به خرید یک سری موارد را آنالیز کنید. دقت داشته باشید که در اغلب موارد هزینه ای که بابت تعویض سینک می دهید، تنها شامل خود محصول نمی گردد؛ بلکه هزینه های نصب سینک، تغییر در کانتر آشپزخانه و تغییرات جزئی دیگر به منظور اعمال سینک تازه در آشپزخانه یا حمام هم به هزینه ها اضافه می گردد!

بیشتر سینک های آشپزخانه و حمام دارای حفره هایی از پیش آماده برای نصب شیرآلات هستند، بنابراین اگر تصمیم به تعویض شیرآلات هم دارید باید سینک خود را مطابق با تعداد و فاصله بین حفره های لازم برای نصب شیرآلات و دیگر امکانات مطابقت دهید. بهتر است در زمان خرید (به تعداد حفره ها توجه کنید!) یا نصب سینک، تا حد امکان از زدن حفره های اضافی روی محصول یا کانتر خودداری کنید اما در صورت وجود حفره هایی بیش از حد انتظار، می توانید از پوشاننده های مخصوص به منظور پنهان کردن سوراخ های اضافی، بهره ببرید.

در کنار این موارد به نصب و تعمیر سینک هم فکر کنید. به طور کلی تعویض شیرآلات و سینک با یکدیگر ساده تر از تعویض تک تک آن ها است، چراکه در چنین حالتی می توانید شیرآلات را قبل از نصب سینک بر روی کانتر اعمال کنید و سپس سینک را راحت تر جا بیاندازید.

بازگشت به لیست

آشنایی با انواع سبک در سینک های آشپزخانه

اگرچه در گذشته ای نه چندان دور سینک تنها وسیله ای ساده برای راهنمایی فاضلاب به خارج از خانه بود، اما امروزه با رشد و افزایش اهمیت دکوراسیون داخلی این ایده ساده رنگ و بوی تازه به خود گرفته است و سبک های متنوعی برای هماهنگی بیشتر با محیط به بازار ارائه شده است. بنابراین در ابتدا به سراغ رایج ترین سبک های سینک آشپزخانه می رویم!

1. مدل های تک لگن و عمیق، معروف به سینک مزرعه (Farmhouse sink)

این مدل از سینک های آشپزخانه دارای یک لگن عمیق در ساختار خود هستند که ممکن است احتیاج به کابینت های پایه یا شرایطی برای اعمال تغییرات در کابینت ها را داشته باشد تا قسمت جلویی و پهن سینک را همراه با لگن عمیق آن در خود جای دهد. در طراحی سینک های مزرعه هیچ احتیاجی به قرار گرفتن پیشخوان آشپزخانه بین شما و سینک ظرفشویی وجود ندارد، بنابراین برای شستن ظروف احتیاجی به خم شدن به جلو ندارید. به طور کلی این مدل ها اندکی از ساختار اطراف خود جلوتر قرار می گیرند که چنین طراحی ای به محافظت از کابینت های اطراف سینک و عدم خیس شدن شما در زمان کار، یاری می نماید.

2. سینک های روکار (Drop-In Kitchen Sink)

سینک های روکار ازجمله رایج ترین مدل ها در بازار هستند و بالای صفحات کابینت نصب می شوند و سپس با گیره ها و پیچ هایی مخصوص از زیر محکم می شوند. سینک های روکار نصب راحتی دارند به طوری که با وجود ابزارهای مناسب در خانه، خودتان هم می توانید آن را نصب کنید. لبه های این نوع از سینک ها بر روی کانتر قرار می گیرد و به نوعی به محافظت از کابینت ها یاری می نماید. اندازه بزرگ سینک روکار و نصب راحت آن می تواند از مزایای این نوع محصول باشد، اما اغلب مدل های آن ساده و قدیمی است و می تواند از معایب این کالا به حساب آید.

3. سینک های توکار (Undermount Kitchen Sink)

این مدل از سینک ها از زیر کانتر نصب می شوند و به همین علت هم توکار نامیده می شوند. برخلاف سینک ظرفشویی روکار، این دسته از محصولات هیچ لبه ای روی کانتر یا کابینت های اطراف ندارند، طبیعتا چنین ویژگی ای کار تمیز کردن آشپزخانه را آسان تر می نماید، زیرا خورده های موادغذایی را می توان مستقیماً به سمت سینک جارو کرد. البته باید در نظر داشته باشید که از معایب سینک توکار امکان خیس شدن کابینت اطراف آن است و پس از هربار شست وشوی ظرف، میوه و هر استفاده دیگری، ضروری است اطراف آن را خشک کنید.

4. سینک های روکار/توکار (Undermount/Drop-In)

این قطعات همه کاره را می توان به دو شکل روکار و توکار نصب کرد، بنابراین چه از لحاظ نصب و چه از لحاظ انتخاب طرح و رنگ هیچ گونه محدودیتی برای شما وجود نخواهد داشت.

5. سینک های گوشه ای (Corner Kitchen Sink)

یکی از برترین گزینه ها برای استفاده از فضای پرت آشپزخانه طراحی و نصب سینک هایی از نوع گوشه ای است. این دسته از محصولات با طراحی خاص که دارند در گوشه کانتر شما قرار می گیرند تا فضای پیشخوان انعطاف پذیرتری بیشتری داشته باشد. همان طور که اشاره شد وجود یک سینک آشپزخانه گوشه ای فضای پیشخوان را آزاد می نماید و به شما راحتی بیشتری در ذخیره سازی موادغذایی ذر کابینت ها می دهد!

گفتنی است که شکل و زاویه گوشه های سینک به شما یاری می نماید تا معین کنید که چه نوع طراحی سینک آشپزخانه گوشه برای استفاده شما راحت تر و کارآمدتر است. در این میان طرح های مستطیلی برای گوشه هایی با زاویه باز مناسب اند، در حالی که سینک های L شکل به خوبی در گوشه هایی با زاویه 90 درجه قرار می گیرند.

6. سینک های مناسب برای اتاق لباسشویی

این دسته از سینک ها معمولا سنگین تر از سایر مدل ها هستند و برای اتاق رخت شویی طراحی شده اند. بعلاوه این مدل ها برای شست وشوی حیوانات خانگی، تمیز کردن پرده ها و پتوها گزینه ای مناسب هستند.

بازگشت به لیست

مروری بر انواع روشویی و مزایا و معایب هر کدام

تعویض سینک حمام یا همان روشویی می تواند راه ساده ای برای زیباسازی و ایجاد تنوع در محیط حمام دستشویی باشد. بنابراین در این قسمت نگاهی به انواع روشویی های بازار می اندازیم.

روشویی های پایه دار (Pedestal Sinks)

حمام هایی با اندازه کوچک یکی از برترین محیط ها برای استفاده از مدل های پایه دار است. سینک های پایه دار دارای سبک های مختلفی هستند که شامل گزینه های از مد افتاده و کاملا شیک و مدرن می گردد. در حالی که یک روشویی پایه دار ممکن است، محیطی کوچک را دل بازتر نشان دهد، اما ساختار آن ها باعث می گردد که فضای ذخیره سازی زیر روشویی را از دست دهید.

روشویی های روکار (Top Mounts)

این نوع از سینک های حمام قابلیت ساخت با مواد مختلف را دارند و نصب آن ها نسبتاً ساده است، بنابراین برای افرادی با بودجه کم گزینه خوبی هستند. البته باید در نظر داشته باشید که ساختار پهن این مدل ها اجازه پراکندگی آلودگی به اطراف را می دهد، بنابراین اطراف روشویی باید دائما تمیز گردد!

روشویی کاسه شکل (Vessel Sinks)

یکی از دلایل انتخاب این مدل ها برای اغلب کاربران ظاهر خاص و زیبای روشویی است؛ این روشویی های کاسه ای می توانند از شیشه، فولاد ضدزنگ و مواد دیگر ساخته شوند. به طور کلی این نوع از روشویی ها ممکن است به یک سری تغییرات برای نصب احتیاج داشته باشند که طبیعتا جدا از هزینه خرید آن، شما را درگیر هزینه های مازاد برای نصب هم می نماید.

روشویی توکار (Undermounts)

همان طور که قبلا هم شرح داده شد این نوع از روشویی ها در داخل کانتر مخصوصی قرار می گرند، در نتیجه تمیز کردن آن ها هم راحت تر است و هیچ لبه یا شکافی برای جمع شدن آلودگی در آن وجود ندارد. گفتنی است است که روشویی های توکار برای خرید و نصب گران تر از سایر مدل ها هستند و باید با یک کانتر ضدآب استفاده شوند.

بازگشت به لیست

انواع سینک آشپزخانه بر اساس متریال ساخت

توجه به جنس یا متریال ساخت سینک از چند جهت حائز اهمیت است؛ چراکه راحتی در تمیز کردن سینک، مقاومت در برابر خراش های ناشی از استفاده و شست وشو، استحکام و موارد دیگر می تواند در انتخاب متریال مناسب و متناسب با سبک زندگی شما، نقش پررنگی داشته باشد.

1. سینک هایی از جنس استیل یا فولاد ضدزنگ

همان طور که احتمالا بارها در خانه های مختلف شاهد بودید، سینک های استیل از جمله محبوب ترین مواد برای آشپزخانه هستند که در طرح ها و ضخامت های مختلفی به بازار عرضه می شوند. به همین دلیل ضروری است بدانید که استیل به علت دوام ، طول عمر بالا و قیمت مناسبی که نسبت به سایر مدل ها دارد، گزینه هایی پرفروش هستند و به وسیله معیاری به نام گیج (Gauge) رتبه بندی می شوند. طبق این معیار عددی که برای ضخامت و کیفیت این دسته از محصولات داده می گردد بین 16 تا 22 است. هرچه این عدد کمتر باشد، سینک استیل ضخامت و کیفیت بالاتری دارد.

صرف نظر از گیج استیل، این دسته از کالاها نسبتاً سبک وزن اند و تمیز کردن آن ها آسان است. البته از آن جایی که معمولا پر سروصدا هستند و با برخورد ظروف به آن ها صداهایی شدید ایجاد می نمایند، معمولا پوشش ها و پدهای ضدصدا برای کاهش صدای فراوری شده به وسیله این نوع سینک در بازار در دسترس است.

2. سینک های مسی

اگر در پی سینکی هستید که علاوه بر دوام و عدم زنگ زدگی به مرو زمان کدر هم نگردد، بهتر است به مدل های مسی فکر کنید. از طرفی از آن جایی که مس به طور طبیعی ضدمیکروب است، سینک مسی در برابر باکتری ها مقاوم است و می تواند سلامت شما را حفظ کند. در عین حال زیبایی این دست از سینک های ظرفشویی غیر قابل کتمان است!

3. سینک های گرانیتی

به طور کلی این دسته از سینک ها را با اسپری کردن مخلوطی از گرانیت و رنگ اکریلیک روی پایه ای از رزین ایجاد می نمایند که در نتیجه می تواند تا 537 درجه فارنهایت را تحمل کند؛ البته باید در نظر داشت که برای طول عمر بیشتر، بهتر است ظروف خیلی داغ روی آن ها قرار ندهید. سینک گرانیتی در برابر خراش و لکه هم به خوبی مقاوم است و زیبایی ماندگاری دارد.

بعلاوه سینک های گرانیتی از مواد آنتی باکتریال و ضدمیکروبی برخوردار هستند که باعث می گردد میکروب ها و باکتری ها در سینک رشد ننمایند. البته نصب این نوع از سینک ها با ملاحظات خاصی همراه است اگر جایی برای نصب شیرآلات بر روی آن وجود نداشته باشد، سینک باید سوراخ گردد، که ممکن است طی این فرآیند آسیب ببیند، بنابراین یاری از نصابی حرفه ای بسیار بااهمیت است.

4. سینک های چدنی

این سینک های سنگین از فلزی به نام چدن ساخته شده اند که عملاً تخریب ناپذیر است. سینک های چدن محصولاتی با دوام طولانی مدت، کم صدا، همراه با تنوع در بین گزینه های رنگی و مقاومت حرارتی تا 1000 درجه فارنهایت هستند که به راحتی تمیز می شوند و می توانند هم به شکل روکار و هم توکار نصب شوند!

5. سینک های شیشه سکوریت

به طور کلی این دسته از محصولات از جنس سکوریت نشکن ساخته می گردد و همانند دیگر مدل ها گزینه هایی رایج نیستند. اگرچه این نوع کالاها شیشه ای به حساب می آیند، اما لگن آن از جنس استیل است. این سینک ها ظاهری زیبا دارند، اما به نسبت سایر گزینه های ظرفشویی آسیب پذیرتر هستند و ریسک شکستن و لکه پذیری بالایی دارند.

6. سینک های کامپوزیت گرانیتی

این دسته از محصولات معمولاً از ذرات کوارتز/گرانیت که با رزین های اکریلیک یا پلی استر ترکیب شده ساخته می شوند. سینک های کامپوزیتی گرانیتی کالاهایی مقاوم در برابر لکه و خراش هستند و در کنار آن تنوع رنگ بالایی را به کاربران هدیه می نمایند.

بازگشت به لیست

7 فاکتور مهم قبل از انتخاب و خرید سینک آشپزخانه

همان طور که می دانید خرید هر چیزی در بازار متنوع امروز احتیاجمند در نظر گرفتن یک سری جزئیات و نکات به منظور خریدی بهتر است. بنابراین در این بخش 7 نکته مهم که احتیاج است در زمان خرید به آن توجه ای ویژه داشته باشید را مرور می کنیم.

1. تعداد لگن های سینک

سینک های آشپزخانه معمولا در دو نوع تک لگن و دوقلو به بازار عرضه می شوند. مدل های تک لگن گزینه هایی متناسب برای فضاهای کوچک و زندگی تک نفره است. در حالی که سینک های دوقلو یا حتی سه قلو برای افراد پرجمعیت انتخابی مناسب است، چراکه خیس کردن قابلمه ها و شستن تعداد زیادی از ظروف در یک بخش و آبکشی آن ها در بخش دیگر را راحت تر می نماید. پیکربندی بخش های مختلف سینک های دوقلو معمولا در حالت 50/50، 60/40 و 70/30 است.

2. توجه به عمق لگن

به طور کلی عمق لگن های سینکی که انتخاب می کنید وابستگی بالایی به عمق کابینتِ پایه سینک دارد. طبیعی است که لگن های عمیق تر برای خیساندن تابه ها و ظروف عالی هستند، اما فضای بیشتری را در زیر کابینت اشغال می نمایند. بنابراین قبل از نصب سینکی عمیق در نظر داشته باشید که چه اندازه فضا برای لوله کشی یا دستگاه تصفیه آب احتیاج دارید، سپس اقدام به خرید سینک کنید! گفتنی است که بعضی از سینک ها دارای لگن های متعدد با عمق های مختلف هستند که در هنگام انتخاب این نوع سینک، باید عمق عمیق ترین لگن را در نظر بگیرید.

3. اندازه مناسب برای سینک ظرفشویی

به یاد داشته باشید که قبل از خرید ابتدا ارتفاع زیر کابینت و طول و عرض مدنظر برای خرید محصولی مناسب را اندازه گیری کنید. به همین دلیل بهتر است بدانید که متداول ترین اندازه برای طول سینک بین 76 تا 83 سانتی متر (مدل های استاندارد) است. سینک های ظرفشویی تک لگن که طول آن ها از 76 سانتی متر بیشتر باشد، معمولا با عمق زیادی فراوری می گردد. بعلاوه محصولاتی با طول 90 سانتی متر به بالا، در گروه سینک های بزرگ و دوقلو یا سه قلو قرار می گیرد و بیشتر برای آشپزخانه های بزرگ استفاده می شوند.

4. نحوه نصب سینک آشپزخانه

به طور کلی نوع نصب سینک بر روی سایر عناصر آشپزخانه شما همانند کابینت های اطراف یا کانتر آشپزخانه تاثیرگذار است. همانطور که در این مقاله هم اشاره شد انواع مدل های نصب برای سینک آشپزخانه شامل حالت روکار، توکار و زیرکار می گردد.

سینک های روکار ارزان اند؛ چراکه نصب راحتی دارند و بر روی کانترهایی از جنس لمینت قابل نصب هستند. در حالی که مدل های توکار و زیرکار احتیاج به نصاب حرفه ای دارند و در مواردی کانتر، کابینت ها و لوله کشی ها نیز تغییر می نماید! البته در کنار این مدل ها، سینک های یک پارچه ای هم در بازار وجود دارند که با کابینت ها و کانتر از یک جنس هستند؛ طبیعتا چنین مدل هایی نصب به دیگر گزینه ها از قیمت بالاتری برخوردار است.

5. سازگاری با لوازم جانبی

قبل از خرید حتما تعداد حفره های سینک را به منظور نصب لوازم جانبی آنالیز کنید تا محصول خریداری شده با احتیاج شما هم سو باشد. شیرآلات، جامایعی یا شیر تصفیه آب، باید به راحتی بر روی سینک نصب شوند.

6. برند محصول و رنگ های متنوع سینک

در کشور ایران برندهای معتبری در ساخت سینک فعالیت دارند که عملا جای برندهای خارجی در این زمینه را گرفته اند. به همین دلیل از جمله پیروز ترین شرکت ها در زمینه فراوری این دسته از کالاها کمپانی هایی همانند اخوان، استیل البرز و بیمکث هستند که رضایت بالایی را در بین خریداران کسب نموده اند.

بعلاوه در بازار امروز صحبت از سینک ظرفشویی تنها به چند رنگ ساده محدود نمی گردد و سینک های تازه در رنگ های غیرمنتظره ای در دسترس هستند. به طور کلی سینک های سفید رنگ از جمله پرطرفدارترین محصولات هستند، اما در عین حال رنگ هایی در توناژ مشکی و خاکستری هم خیلی زود بخش بزرگی از بازار را اشغال کردند.

7. بودجه

جدا از همه عوامل فوق، بودجه یکی دیگر از ضروری ترین جنبه های خرید است که باید قبل از انتخاب سینک مخصوص آشپزخانه در نظر بگیرید. در حالت کلی سینک های بزرگتر معمولاً قیمت بیشتری نسبت به سینک های کوچکتر دارند. به طور مشابه، جنس سینک و نوع نصب آن هم بر قیمت تمام شده محصول تأثیرگذار است. سینک های از جنس استیل ضدزنگ از این جهت جزو محبوب ترین سینک ها هستند، که از نظر کاربرد، دوام و قیمت امتیاز بالایی دارند، در حالی که سینک های گرانیتی یا مسی با وجود ظاهر شکیل و متنوع، معمولا گران قیمت هستند.

بازگشت به لیست

پرفروش ترین مدل های سینک آشپزخانه و روشویی

در این قسمت از این راهنمای جامعی نگاهی به پرفروش ترین مدل های سینک آشپزخانه با استناد به سایت خبرنگاران می پردازیم.

سینک ظرفشویی استیل البرز مدل 761 روکار

سینک ظرفشویی استیل البرز مدل 761 محصولی قابل اعتماد، مستحکم با قابلیت نصب روکار است که ابعاد آن 1200 در 600 سانتی متر می رسد. این نوع سینک ظرفشویی از جنسل استیل ضدزنگ است و و عمق لگن آن تنها 205 سانتی متر است. به طور کلی این محصول از برند خوش نام استیل البرز جزو کالاهایی با ارزش خرید بالا به شمار میرود و به عنوان سینکی دوقلو می تواند اغلب احتیاجهای شما را به عنوان خانواده ای با جمعیت میانه برآورده سازد.

سینک ظرفشویی مدل A-2000810-1

سینک ظرفشویی مدل A-2000810-1 کالایی مستحکم، چشم نواز، فانتزی و میان رده است که از قیمت خوبی هم برخوردار است. این مدل سینک ظرفشویی دارای معینه های قابل توجهی از جمله جنس کامپوزیت گرانیت، دارای دو لگن، نحوه نصب توکار، وزن 13 کیلوگرمی، ابعاد 1160 در 500 سانتی متری همراه با لگن هایی با عمق 190 سانتی متر است. جالب است بدانید که جنس گرانیتی این سینک باعث می گردد که هیچ لکه ای از آب بر روی سطح آن نماند و در عین حال کاملا مقاوم به حرارت بالا تا 535 درجه فارنهایت باشد. در حالت کلی سینک ظرفشویی مدل A-2000810-1 کالایی با ارزش خرید بالاست که از قیمت متناسبی هم نسبت به هم رده های خود برخوردار است.

سینک ظرفشویی بنتو مدل B104 توکار

بنتو سینک یکی از فراورینمایندگان تازه و خوش نام سینک های خاص و فانتزی است که از زمان آغاز به کار تا به امروز نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب نموده است. در این میان سینک ظرفشویی بنتو مدل B104 هم از این قاعده مستثنی نیست و این محصول در قالب کالایی با نصب توکار، تک لگن همراه با یک سبد استیل متحرک و آبکش تاشو درون لگن اصلی، قابل چرخش و از جنس استیل به بازار عرضه شده است. سینک ظرفشویی بنتو مدل B104 دارای جامایعی توکار است و ابعاد آن در حدود 1000 در 500 سانتی متر و عمق لگن آن 254 سانتی متر است، بنابراین می تواند آزادی عمل زیادی را در زمان کار برای شما ایجاد کند!

سینک اخوان کد 332 توکار

یکی از محصولات زیبا، شیک و با نصب توکار سینک اخوان کد 332 است که با گارانتی 120 ماهه شرکت اخوان پشتیبانی می گردد. از جمله ویژگی های این کالا وجود امکاناتی همانند تخته برش، سبد میوه و جای مایع ظرف شویی است. بعلاوه ابعاد آن در حالت استاندارد به 1200 در 500 سانتی متر می رسد.

جنس سینک اخوان از استیل است و با وجود دو لگن به عمق 200 سانتی متر کاربری شما را راحت خواهد نمود. البته گفتنی است که در ساختار این سینک اعمال شیب در بخش جلویی سینک رعایت نشده و در زمان شست وشو ممکن است کاربر را خیس کند! در حالت کلی اگرچه این نوع سینک جزو گزینه های پرفروش خبرنگاران محسوب می گردد، اما با توجه به قیمتی که دارد، می توان جایگزین های بهتری هم برای آن جست وجو کرد.

سینک ظرفشویی استیل البرز مدل 618 روکار

سینک ظرفشویی استیل البرز مدل 618، کالایی با ابعاد 800 در 600 سانتی متر است که با جنس استیل و ظاهری جمع وجور به بازار ارائه شده است. این کالا به شکل روکار نصب می گردد و عمق لگن آن به 170 سانتی متر می رسد. طرح این سینک فانتزی و سیفون آن از نوع معمولی است. جنس ورقه های این نوع محصول با ضخامتی مناسب و قابل اعتماد است و امکانات اضافی همانند سبد و تخت گوشت هم دارد.

سینک هوم ال هاوس مدل OT4853 توکار

سینک هوم ال هاوس مدل OT4853 کالایی با نصب توکار، قیمت بسیار مناسب و از جنس گرانیت است که یکی از مدل های خاص و فانتزی به شمار میرود. این مدل سینک همراه با دو لگن به بازار ارائه شده است و عمق لگن آن به 235 سانتی متر می رسد. ابعاد سینک هوم ال هاوس مدل OT4853 حدودا 500 × 1160 سانتی متر است و وزنی در حدود 15 کیلوگرم دارد.

سینک بنتو مدل B74 توکار

یکی دیگر از محصولات بروز و مجذوب کننده شرکت بنتو سینک بنتو مدل B74 با نصب توکار است که با ابعادی در حدود 500 در 770 سانتی متر به بازار عرضه شده است. یکی از ویژگی های منحصربه فرد این نوع سینک آشپزخانه در این است که این کالا هم به صورت لگن راست و هم لگن چپ قابل استفاده است. بعلاوه سایر معینه های آن شامل جنس استیل، تک لگن با عمق 254 سانتی متر، دارای سبد میوه و وزن 10 کیلوگرمی می گردد. در حالت کلی سینک بنتو مدل B74 محصولی قابل توجه با سایزی استاندارد است که رضایت بالایی را در بین خریداران کسب نموده است.

سینک نگین الماس کد SA32 توکار

اگر در پی سینک آشپزخانه ای با قیمت زیر 1 میلیون تومان هستید ما به شما سینک نگین الماس کد SA32 را پیشنهاد می کنیم که محصولی با بدنه مستحکم و پرس شده است. این سینک ظرفشویی یکپارچه دارای معینه هایی از جمله قابلیت نصب توکار، جنس استیل 304 و ضدزنگ، تک لگن با عمق 170 سانتی متر و ابعاد 520 × 480 است و می تواند احتیاج شما رد محیط های کوچک را به خوبی رفع کند.

سینک کلاسیک کد 103

در کنار نمونه های رایج استیل ضدزنگ و گرانیتی، بعضی افراد به سینک های شیشه ای علاقه خاصی دارند. سینک هایی که با وجود ساختاری از جنس شیشه سکوریت (نشکن) رضایت قابل توجهی را در بین خریداران به وجود آورده اند. در این میان سینک کلاسیک کد 103 یکی از این دسته محصولات است که دارای ویژگی هایی همانند دو لگن با عمق 220 سانتی متر است. گفتنی است که لگن این مدل سینک خانگی دایره شکل است و همین مساله هم زیبایی این محصول را چند برابر نموده است.

سینک کلاسیک کد 103 محصول مستطیلی با طول 1160، عرض 500 سانتی متر و وزن 5 کیلوگرمی است که به علت طرح و جنس آن در گروه سینک های فانتزی واقع شده است. البته باید بدانید که این نوع سینک جزو موارد لکه پذیر است و لبه های آن، آب را به خوبی به سیفون راهنمایی نمی نماید، بنابراین ممکن است مشکل خیسی کانتر و محیط را داشته باشید!

سینک ظرفشویی اخوان مدل 161SP توکار

یکی دیگر از گزینه های پرفروش و توکار در بین مدل های متنوع سینک در بازار سینک ظرفشویی اخوان مدل 161SP است. به طور کلی ویژگی های این نوع سینک ساده شامل دو لگن با عمق 150 سانتی متر، جنس استیل ضدزنگ، سیفون معمولی و ابعادی در حدود 500 × 1200 سانتی متر است. بخش داخلی این نوع سینک آشپزخانه رنگی مات دارد و جزو گزینه هایی با قیمت مناسب و کیفیت قابل توجه به شمار می رود.

سینک ظرفشویی اخوان مدل 600S توکار

تخته برش، سبد میوه و سینی تنها بخش از امکانات و مزایای سینک ظرفشویی اخوان مدل 600S است. این کالای باکیفیت دارای ویژگی هایی همانند دو لگن مجزا با عمق 200 سانتی متر، طراحی ای فانتزی، نصب توکار، وزن 20 کیلوگرمی و بدنه ای از جنس استیل است و توانسته است رضایت بالایی را در بین خریداران رقم بزند. ابعاد سینک ظرفشویی اخوان مدل 600S توکار در حدود 500 × 1200 سانتی متر است و با ساختاری ظریف و براق گزینه ای مناسب به شمار میرود.

ست کابینت و روشویی آزالیا مدل میلان 03 به همراه آینه و شلف

در کنار سینک های آشپزخانه پرفروش با استناد به سایت خبرنگاران بد نیست نگاهی هم به یکی از پرفروش ترین روشویی ها بازار بیاندازیم. ست کابینت و روشویی آزالیا مدل میلان 03 به همراه آینه و شلف یکی از گزینه های قابل توجه، ضدآب با قیمتی ارزان است که می تواند حمام یا دستشویی شما را به خوبی تجهیز کند! به طور کلی کابینت این مجموعه از یک درب و دو کشو تشکیل شده و روشویی با لولاهای ضدآب، یراق آلات ممتاز و درجه 1 و ورقه های PVC همراه شده است. این نوع روشویی از نوع پایه دار است و با ارتفاع 48 سانتی متر در سایت خبرنگاران موجود است.

بازگشت به لیست

جمع بندی

شاید شما هر روز آشپزی نکنید، اما مسلما هر روز از سینک آشپزخانه و حمام استفاده می کنید، بنابراین این نوع لوازم خانه از جمله پرکارترین محصولات هستند که دوام و دقت نظر در انتخاب آن ها هم راحتی بیشتری را برای شما ایجاد می نماید و شما را متحمل تعویض، تعمیرات و ریخت و پاش های پس از آن نمی نماید و هم هزینه اضافی روی دست شما نخواهد گذاشت! بنابراین امیدواریم که با در نظر گرفتن نکات این مقاله جامع خریدی آگاهانه و به صرفه را رقم بزنید.

منبع: LOWES

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 آبان 1401 بروزرسانی: 1 آبان 1401 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1669

به "هرآنچه باید قبل از خرید انواع سینک آشپزخانه و حمام بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرآنچه باید قبل از خرید انواع سینک آشپزخانه و حمام بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید