5 جاذبه گردشگری برتر تایلند

به گزارش تور کانادا، تایلند از زیباترین کشورهای آسیایی برای بازدید از جاذبه‌هایی زیبا و متنوع است. در این مقاله شما را با 5 جاذبه‌ای که در تور تایلند به بازدید آن‌ها بروید، آشنا خواهیم کرد.

5 جاذبه گردشگری برتر تایلند

شهر پهانگ نگا در شمال پوکت

این خلیج زیبا که در شمال شرقی جزیره پوکت واقع شده است، مکانی منحصربفرد در جهان است. خصوصیت منحصربفرد این خلیج صخره های سنگ آهکی آن است که در جای جای آب های زمردین این خلیج سر بر آورده اند. جزیره جیمز باند و کوپانی دو منطقه بسیار معروف این خلیج می باشند. اما بهترین راه برای لذت بردن از زیبایی های خارق العاده این خلیج و همچنین اجتناب از ازدحام معمول در جزیره جیمز باند و کوپانی سفری دریایی به وسیله قایق از انتهای شمالی این جزیره در تور تایلند است.

بازدید از شهر پهانگ نگا در تور تایلند

این گروه از صخره ها و جزیره ها در فاصله نود دقیقه ای (با قایق موتوری سریع السیر) از ساحل استان پهانگ نگا و هشت ساعت یا بیشتر ( با قایق کند رو) از جزیره پوکت واقع شده اند. این منطقه در سال 1982 به عنوان پارک ملی دریایی معرفی شده‌اند. آب هایی که این جزایر را فرا گرفته اند سرشار از ماهی های گرمسیری، مرجان های رنگارنگ و منظره زیرآبی استثنایی هستند.

بازدید از کوه Doi Suthep در تور تایلند

این کوهستان بخش جدایی ناپذیر از زندگی مردم چیانگ مای است. این کوهستان سلطنتی منظره زیبایی از بخش شمال غربی شهر را زیر پا دارد که تصاویری فراموش نشدنی از حومه شهر را پیش روی بازدید کنندگان می گذارد. از قله این کوهستان نیز می توان شهر زیبای چیانگ مای را دید. جدا از درخشش این کوهستان در آسمان شهر چیانگ مای، (Doi Suthep) منزلگاه برخی از محبوب ترین سمبل های پادشاهی تایلند و همچنین معبد(Wat Prathat) و کاخ (Bhubing Palace) است.

گراند پالاس و معبد (Wat Prakeaw) در تور تایلند

اگر یک جا در بانکوک وجود داشته باشد که باید حتما آن را ببینید، بطور قطع بنای زیبا و خیره کننده ی گراند پالاس است که بدون شک مشهورترین بنای این شهر محسوب می شود. گراند پالاس در سال 1782 ساخته شد و به مدت 150 سال منزلگاه پادشاهان تایلند، دربار سلطنتی و بخش اجرایی و اداری دولت بوده است. این بنای خارق العاده با معماری زیبا و جزئیات حیرت انگیز که نشان دهنده خلاقیت و تبحر مثال زدنی مردم تایلند است.

بازدید از آیوتایا در تور تایلند

ظرف 400 سال آیوتایا از پایتخت سیاسی و تجاری پررونق به شهری کاملا تخریب شده، غارت شده، سوخته و رها شده تغییر چهره داد. این شهر متاثر از جنگ قدرت بین تایلند و کشور همسایه برمه بود. با این وجود آیوتایا به عنوان مرکزی موفق برای تجارت های منطقه ای و شهری رو به رشد و جایی که هنر و فرهنگ با یکدیگر تلفیق شدند، باقی ماند. معماری مثال زدنی این شهر با سبک ها و تکنیک های پیچیده، تلفیقی است هنرمندانه از سبک های لوپبوری، سوکوتایی، (Dvaravati)، یوتانگ، کهن و پارسی.

انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 195

به "5 جاذبه گردشگری برتر تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 جاذبه گردشگری برتر تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید