آخرین خبر ها از نحوه برگزاری آزمون های کشوری در روز های کرونایی ، اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری، به زودی! خبرنگاران

به گزارش تور کانادا، برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

آخرین خبر ها از نحوه برگزاری آزمون های کشوری در روز های کرونایی ، اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری، به زودی! خبرنگاران

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، حوزه آموزش و پژوهش در هفته ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه ای از آن ها را می توانید در ادامه مرور کنید.

نتایج کنکور دکتری هفته آینده اعلام می گردد

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اعلام نتایج کنکور دکتری تخصصی 1400 در هفته آخر فروردین گفت: تقریبا 3 برابر ظرفیت دانشگاه ها برای مصاحبه علمی تخصصی دعوت می شوند و حد نصاب پذیرش در این مرحله اعمال می گردد.

کرونا نوبت فروردین آزمون زبان EPT را لغو کرد

بهروز طهماسب کاظمی رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد با اشاره موج چهارم شیوع ویروس کرونا و قرمز شدن بسیاری از شهر های کشور طبق اعلام ستاد ملی کرونا گفت: آزمون زبان انگلیسی EPT در فروردین ماه برگزار نمی گردد.

شصت و یکمین دوره آزمون زبان وزارت بهداشت MHLE لغو شد

شصت و یکمین دوره آزمون MHLE که قرار بود در روز پنجشنبه 19 فروردین ماه 1400 برگزار گردد، با توجه به شرایط فعلی تعدد شهر های قرمز در کشور و بر اساس رصد شرایط ابتلا و انتقال کرونا ویروس جدید کرونا و ضرورت اجرای پروتکل های بهداشتی مربوطه، لغو شد.

طرح تحقیق و تفحص از سازمان سنجش در صحن علنی مجلس به رأی گذاشته می گردد

مطابق اعلام احمد نادری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی موضوع تحقیق و تفحص از سازمان سنجش مورد آنالیز اعضای این کمیسیون قرار گرفته و نهایتا پس از بحث، آنالیز و رای گیری با اکثریت مطلق آراء، تفحص از سازمان سنجش به تصویب رسیده است.

جدید ترین زمان برگزاری آزمون های علوم پزشکی سال 1400 اعلام شد

تقویم آزمون های علوم پزشکی به دلیل شیوع ویروس کرونا دستخوش تغییرات شده است. بر این اساس معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جدیدترین اصلاحیه تقویم آزمون های علوم پزشکی سال 1400 را که بالغ بر تعداد 31 آزمون برای سال 1400 بود را منتشر کرد.

نتایج آزمون جامع علوم پایه و پیش کارورزی دانشگاه آزاد اعلام شد

نتایج آزمون جامع علوم پایه و پیش کارورزی اسفند ماه سال 99 دانشگاه آزاد منتشر شده و داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه مرکز آزمون دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.net نسبت به مشاهده نتایج آزمون خود اقدام نمایند.

آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و جانبازان برگزار می گردد

طبق اعلام سازمان سنجش با توجه به مجوز های صادره و در راستای اجرای بند (ج) ماده 87 قانون برنامه ششم توسعه، از سوی سازمان اداری و استخدامی، آزمون استخدامی برای جذب فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر در دستگاه های اجرایی برگزار خواهد شد.

زمان ثبت نام آزمون بسندگی زبان عربی پیغام نور اعلام شد

اولین دوره آزمون بسندگی زبان عربی (اشتمال) دانشگاه پیغام نور در روز یکشنبه 26 اردیبهشت ماه 1400 برگزار می گردد. متقاضیان شرکت در این آزمون از اول اردیبهشت ماه سال 1400 فرصت دارند به صورت الکترونیکی و به وسیله پرتال دانشگاه پیغام نور - مرکز سنجش و آزمون http://azmoon.pnu.ac.ir/Portal/Home جهت ثبت نام اقدام نمایند.

مهلت شرکت در فراخوان جذب نیرو های امریه ارتباط با جامعه و صنعت اعلام شد

تمامی مشمولان وظیفه و دانش آموختگانی که تمایل به گذراندن دوره سربازی خود در قالب نیروی امریه ارتباط با جامعه و صنعت را دارند با داشتن برگه اعزام به خدمت به تاریخ اول تیرماه 1400 می توانند جهت اطلاع از اعلام احتیاج استان ها، شرایط جذب و مدارک مورد احتیاج از تاریخ 1 فروردین 1400 لغایت 24 فروردین 1400 نسبت به ثبت نام در سایت امریه وزارت علوم به نشانی www.amriye.msrt.ir اقدام نمایند.

حد نصاب قبولی آزمون های جامع اسفند سال 99 اعلام شد

حد نصاب قبولی در آزمون های جامع اسفند سال 99 علوم پایه پزشکی، علوم پایه دندانپزشکی، جامع داروسازی، پیش کارورزی اعلام شد. بر این اساس حد نصاب قبولی در آزمون علوم پایه پزشکی 86 از 200، علوم پایه دندانپزشکی 76 از 200، جامع داروسازی 96 از 200 و پیش کارورزی پزشکی 90 از 200 است.

فارغ التحصیلی 100 هزار دانشجو معلم تا مهرماه 1400

حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان تعداد فارغ التحصیلان دانشجو معلم پیوسته و مهارت آموز دانشگاه فرهنگیان در مهر سال 1400 را مرز 100 هزار نفر اظهار داشت و با تاکید بر حفاظت، صیانت و تعصب نسبت به دانشگاه فرهنگیان و حمایت بیش از پیش از کارکنان و فعالان این دانشگاه به عنوان یک وظیفه اضافه نمود: با شناخت کامل نسبت به مجموعه باید بانک اطلاعات این دانشگاه غنی و پربار باشد.

بازنگری برنامه آموزشی 13 رشته علوم پزشکی

بازنگری برنامه های آموزشی به عنوان یکی از اقدامات دبیرخانه علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی است. در این راستا سال 99 به بازنگری 13 برنامه آموزشی با مشارکت هیات های بورد و ارسال به دبیرخانه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی اقدام شد.

شاخص های رتبه بندی 1400 به دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد

وزیر بهداشت در 16 اسفندماه در نامه ای به رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی اعلام کرد: در رتبه بندی علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در سال 1400 کوشش شده است تا فعالیت در حوزه های دانشگاه به صورت شش بعدی و در پیکره ای واحد و مؤثر بر کیفیت سرمایه های انسانی دیده گردد. بر همین اساس معاونان آموزشی، تحقیقات و فناوری و فرهنگی - دانشجویی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با صدور نامه ای با سه امضا، شاخص های رتبه بندی دانشگاه های علوم پزشکی برای اجرا در سال 1400 را معرفی کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1094

به "آخرین خبر ها از نحوه برگزاری آزمون های کشوری در روز های کرونایی ، اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری، به زودی! خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین خبر ها از نحوه برگزاری آزمون های کشوری در روز های کرونایی ، اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری، به زودی! خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید