آفات، بیماری و تنش های فیزیولوژیکی پسته آنالیز شد

به گزارش تور کانادا، نشست آنالیز چالش پنجم برنامه علمی پسته تحت عنوان آفات، بیماری و تنش های فیزیولوژیکی به صورت برخط و مجازی برگزار گردید و به آنالیز چالش مذکور و زمینه های پژوهشی پرداخته شد.

آفات، بیماری و تنش های فیزیولوژیکی پسته آنالیز شد

به گزارش خبرنگار حوزه پایش گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، نشست آنالیز چالش پنجم برنامه علمی پسته واحد دامغان تحت عنوان آفات، بیماری و تنش های فیزیولوژیکی به صورت برخط و مجازی برگزار گردید و به آنالیز چالش مذکور و زمینه های پژوهشی پرداخته شد.

این نشست برخط با حضور حسین افشاری مجری برنامه علمی، لاله فرهنگ متین، دبیر کمیته نظارت و ارزیابی پایش، هادی رهاننده، متخصص گیاه پزشکی و کنترل آفات، علیرضا شهاب لواسانی داور تخصصی، الهام زارعی و زهرا عینالو، مسئول نظارت و هماهنگی استانی، سعید ملماسی، امیر غلامی و ناصر عبادتی اعضای کمیته نظارت و ارزیابی برگزار گردید.

هم چنین در این نشست پیشنهاد شد سیستم های پیش آگاهی در آفات و بیماری ها به هدف کنترل سموم مورد استفاده قرار گیرد. کنترل عوامل بیولوژیک، آلودگی زیست محیطی را کم خواهد نمود. ارزیابی و شناسایی آفات در مرحله نخست و پس از آن مدیریت و کنترل عوامل از مباحث مطرح شده در جلسه بود.

لازم به ذکر است داوران تخصصی پیشنهادی در آنالیز چالش پسته هادی رهاننده متخصص گیاه پزشکی و کنترل آفات، فرزانه حسینی، میکروبیولوژیست، علیرضا شهاب لواسانی، صنایع غذایی، محمد جواد شکوری، کشاورزی و باغبانی بودند.

4084/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 728

به "آفات، بیماری و تنش های فیزیولوژیکی پسته آنالیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آفات، بیماری و تنش های فیزیولوژیکی پسته آنالیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید