آمریکا یک شرکت چینی را به بهانه کار اجباری تحریم کرد

به گزارش تور کانادا، خبرگزاری شینهوا خاطرنشان کرد، آمریکا به اتهام کار اجباری از کارگران اندونزیایی، شرکت ماهیگیری اقیانوسی دالیان چین را تحریم نموده است.

آمریکا یک شرکت چینی را به بهانه کار اجباری تحریم کرد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

شینهوا روز دوشنبه اضافه کرد: اداره گمرک و مرزبانی آمریکا این شرکت چینی را به اتهام کار اجباری تحریم نموده است.

لی هایی دونگ استاد دانشکده دیپلماسی چین هدف از این اقدام آمریکا را تضعیف چین و امتیازگیری در رقابت راهبردی با پکن خاطرنشان کرد.

گزارش می افزاید: کار اجباری و نسل کشی امروزه به بهانه های جدید امریکا و کشورهای غربی برای جلوگیری از رشد و توسعه چین تبدیل شده است.

لی هایی دونگ در این باره گفت: آمریکا با اعمال تحریم، این شرکت چینی را تضعیف می نماید تا به پیروزی شرکتهای خود در رقابت موجود یاری کند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر آمریکا می خواهد با جنجال سازی درباره وجود کار اجباری از کارگران اندونزیایی این شرکت، اندونزی را نیز به سوی خود جلب کند تا در رقابت راهبردی با چین از امتیازات بیشتری برخوردار باشد.

آمریکا پیش از این چندین شرکت چینی به ویژه در سین کیانگ را به بهانه کار اجباری در مزارع پنبه تحریم نموده بود که با واکنش شدید پکن روبرو شد.، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1214

به "آمریکا یک شرکت چینی را به بهانه کار اجباری تحریم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا یک شرکت چینی را به بهانه کار اجباری تحریم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید