ارسال دومین محموله تجهیزات پزشکی اتاق بازرگانی به بیمارستان های چهارمحال و بختیاری

به گزارش تور کانادا، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن چهارمحال و بختیاری گفت: دومین محموله ملزومات و تجهیزات پزشکی اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری به ارزش 2 میلیارد ریال به بیمارستان های استان تحویل شد.

ارسال دومین محموله تجهیزات پزشکی اتاق بازرگانی به بیمارستان های چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن چهارمحال و بختیاری آیت احمدی اظهار کرد: دومین محموله ملزومات و تجهیزات پزشکی اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری به ارزش 2 میلیارد ریال به بیمارستان های استان تحویل شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان اینکه این یاری ها در قالب ملزومات و تجهیزات پزشکی صورت پذیرفته است، عنوان نمود: ارسال این ملزومات به 12 بیمارستان استان با موضوع اتاق بازرگانی ایران و همکاری اتاق بازرگانی تهران انجام شد .

وی افزود: باتوجه به پیگیری های صورت گرفته 12 هزار و 500 قلم از 8 نوع تجهیزات مورد احتیاج بیمارستان ها به مبلغ حدود 10 میلیارد ریال تهیه و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی در اختیار بیمارستان های استان نهاده شد.

احمدی بیان نمود: با توجه به شیوع کرونا یکی از نگرانی های اصلی تأمین تجهیزات مورد احتیاج مراکز درمانی بود که اتاق بازرگانی در این زمینه پیش قدم شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری به فعالیت های داوطلبانه خود ادامه می دهد و در تدارک سومین محموله یاری های بهداشتی و درمانی برای بیمارستان های استان است که به زودی تأمین و توزیع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 407

به "ارسال دومین محموله تجهیزات پزشکی اتاق بازرگانی به بیمارستان های چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال دومین محموله تجهیزات پزشکی اتاق بازرگانی به بیمارستان های چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید