استفاده از ظرفیت 50 درصد از اراضی دولتی برای ساخت مسکن کارکنان جهاد کشاورزی

به گزارش تور کانادا، اورنگی گفت: پس از تصویب مصوبه اخیر هیات دولت مبنی بر واگذاری 50 درصد از اراضی دولت به طرح مسکن ملی این تقاضا را داریم که از این پتانسیل به صورت حداکثری برای وزارت جهاد کشاورزی استفاده گردد.

استفاده از ظرفیت 50 درصد از اراضی دولتی برای ساخت مسکن کارکنان جهاد کشاورزی

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگار ، اورنگی رئیس امور اراضی وزارت جهاد کشاورزی در مراسم امضای تفاهم نامه برای ساختن هزار واحد مسکونی بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه به دنبال تصمیمات شورای عالی مسکن و همچنین در راستای اجرای طرح اقدام ملی مسکن و با پیگیری های وزیر جهاد کشاورزی برنامه ساخت مسکن کارکنان این بخش کلید خورد گفت: هماهنگی ها با معاونت مسکن برای ساخت واحد مسکونی جهت تامین احتیاج مسکن جامعه هدف در این بخش صورت گرفت و اجرای این طرح امروز کلید زده شد.

او ادامه داد: ساخت این واحد های مسکونی علاوه بر آنکه در توسعه و فراوری مسکن نقش موثری دارد می تواند جامعه هدف ما را هم پوشش دهد بنابراین سعی نموده ایم املاک و اراضی مازاد وزارت جهاد کشاورزی را در خدمت این طرح طرح قرار دهیم.

رئیس امور اراضی وزارت جهاد کشاورزی توضیح داد: طبق قانون ماده 6 ساماندهی با شناسایی بعضی از پلاک ها در سطح کشور به وسیله ادارات کل سعی کردیم ساخت مسکن کارمندان این وزارتخانه را هم شروع کنیم تا جامعه هدف ما از تسهیلات مسکن در این حوزه هم استفاده کند.

اورنگی توضیح داد: طبق مصوبات شورای ملی مسکن برای تسریع در طرح اقدام ملی سعی شد اراضی که در تملک داریم را استفاده کنیم تا جامعه هدف خود یعنی کارمندان، کارکنان و ایثارگران را بتوانیم پوشش دهیم.

او توضیح داد: طبق تصویب هیئت دولت باید 50 درصد از اراضی که در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار می گیرد در راستای ساخت مسکن کارکنان این دستگاه ها قرار گیرد بنابراین امیدواریم با واگذاری این اراضی بتوانیم از سهم 50 درصدی خود جهت تامین مسکن این بخش استفاده کنیم چراکه برنامه ریزی های وزارت جهاد کشاورزی بر این اساس بوده است.

رئیس امور اراضی با بیان اینکه یکی از نقاط قوت این طرح، مشارکت در ساخت است، گفت: این امتیاز بسیار خوبی است و می توانیم از این پتانسیل برای بخشی از عرصه هایی که در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار داده ایم، استفاده کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 676

به "استفاده از ظرفیت 50 درصد از اراضی دولتی برای ساخت مسکن کارکنان جهاد کشاورزی" امتیاز دهید

2 کاربر به "استفاده از ظرفیت 50 درصد از اراضی دولتی برای ساخت مسکن کارکنان جهاد کشاورزی" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از ظرفیت 50 درصد از اراضی دولتی برای ساخت مسکن کارکنان جهاد کشاورزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید