اصرار فرهاد مجیدی به باشگاه برای بازگشت ستاره محبوب استقلالی ها خبرنگاران

به گزارش تور کانادا، مهدی عبدیان گفت: من شخصا دو بار در این مدت با میلیچ صحبت نموده ام و واقعا باید معرفت این پسر را تحسین کرد که به خاطر ما تا به امروز از باشگاه شکایت ننموده است.

اصرار فرهاد مجیدی به باشگاه برای بازگشت ستاره محبوب استقلالی ها خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال باشگاه استقلال اظهارداشت داشت درباره شرایط میلیچ و اینکه بالاخره تدارکی برای بازگرداندن او به تهران انجام شده یا نه گفت: در حال تأمین منابع اقتصادی باشگاه هستیم تا همزمان با پرداخت طلب بودوروف و باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی مان بتوانیم طلب میلیچ را هم بدهیم و او را هر چه زودتر به تهران برگردانیم چون فرهاد هم در صحبتی که با ما داشت گفت مدافع کرواتش را می خواهد.

مهدی عبدیان درباره علت اینکه میلیچ تا به امروز از استقلال شکایت ننموده است گفت: من شخصا دو بار در این مدت با میلیچ صحبت نموده ام و واقعا باید معرفت این پسر را تحسین کرد که به خاطر ما تا به امروز از باشگاه شکایت ننموده است وگرنه می توانست برود و به فیفا شکایت کند. متأسفانه مدیران قبلی پول های اسپانسرهای باشگاه را از قبل پیش خور نموده بودند که این یا از سوءمدیریت شان بوده یا به دلیل محدودیت هایی که در درآمدزایی داشتند ولی به هر حال ما امروز با شرایط سختی از این نظر روبرو هستیم و سعی می کنیم به زودی طلب میلیچ را بدهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1062

به "اصرار فرهاد مجیدی به باشگاه برای بازگشت ستاره محبوب استقلالی ها خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصرار فرهاد مجیدی به باشگاه برای بازگشت ستاره محبوب استقلالی ها خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید