تور ارزان اروپا: اظهارات معنادار سرمربی والیبال لهستان در رقابت های قهرمانی اروپا

به گزارش تور کانادا، ویتال هینن سرمربی تیم ملی لهستان از طرفداران خداحافظی نموده و از حمایت آنها در دیدارهای قبلی مسابقات قهرمانی اروپا تشکر کرد.

تور ارزان اروپا: اظهارات معنادار سرمربی والیبال لهستان در رقابت های قهرمانی اروپا

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، قرارداد ویتال هینن سرمربی تیم ملی والیبال لهستان که پیروز نشد در بازی های المپیک عملکرد خوبی داشته باشد، پس از مسابقات قهرمانی 2021 اروپا به سرانجام می رسد.

هینن در طی صحبتی با هواداران و به زبان لهستانی گفت: سلام! شما برترین هواداران دنیا هستید. تقریباً یک سنت است که من میکروفون به دست می گیرم. یک هفته پیش من از شما درخواست حمایت کردم و شما آن را عالی انجام دادید. بلژیک، پرتغال، یونان، اوکراین و بیش از همه صربستان با یاری شما شکست خوردند. سپاسگزارم کراکوف! ما به گدانسک می رویم اما شما در قلب ما خواهید ماند. خداحافظ!

حال رسانه های ورزشی لهستانی این صحبت های هینن را معنا دار دانسته چرا که به نظر می رسد مسابقات قهرمانی اروپا 2021 به احتمال زیاد آخرین رویدادی خواهد بود که تیم ملی لهستان به وسیله هینن راهنمایی می گردد. قرارداد او بعد از مسابقات قهرمانی اروپا به سرانجام می رسد و به نظر می رسد که فدراسیون والیبال لهستان قصد تمدید قرارداد با او را ندارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1299

به "تور ارزان اروپا: اظهارات معنادار سرمربی والیبال لهستان در رقابت های قهرمانی اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: اظهارات معنادار سرمربی والیبال لهستان در رقابت های قهرمانی اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید