اعتبارات مورد احتیاج برای توسعه و تکمیل ورزشگاه وطنی قائمشهر به وسیله دولت تامین شده است

به گزارش تور کانادا، خبرگزاری اریا- روح الله سلگی، گفت: برای سرعت بخشیدن و تکمیل این پروژه از این پس بصورت هفتگی جلسه کارگروه توسعه و تکمیل ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به ریاست مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار و گزارش فرایند اجرایی به صورت گام به گام ارایه گردد .

اعتبارات مورد احتیاج برای توسعه و تکمیل ورزشگاه وطنی قائمشهر به وسیله دولت تامین شده است

به گزارش خبرنگاراریادفترمازندران درساری،در جلسه ای به ریاست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران که در دفتر کار وی تشکیل شد، مسائل باشگاه ورزشی نساجی و توسعه و تکمیل ورزشگاه وطنی قائمشهر مورد بحث و آنالیز نهاده شد و تصمیمات لازم اتخاذ شد .

روح الله سلگی در این جلسه با بیان این که اعتبارات مورد احتیاج برای توسعه و تکمیل ورزشگاه وطنی قائمشهر به وسیله دولت تامین شده و بخشی از آن به حساب اداره کل ورزش و جوانان استان واریز شده است، اضافه نمود: برای سرعت بخشیدن و تکمیل این پروژه از این پس بصورت هفتگی جلسه کارگروه توسعه و تکمیل ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به ریاست مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار و گزارش فرایند اجرایی به صورت گام به گام جهت ارائه به استاندار مازندران و مردم شریف و ورزش دوست مازندران تهیه و ارائه شود تا انشاء الله در سال آینده باشگاه نساجی در ورزشگاه وطنی قائمشهر میزبان تیم های لیگ برتر کشور باشد .

معاون استاندار، توضیح داد: بعلاوه در نظر است هفته آینده دیداری با وزیر ورزش و جوانان جهت تامین مابقی اعتبارات ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و ورزشگاه شهدای ساری صورت پذیرد .

وی تاکید نمود: هرگونه همکاری و حمایت جهت برگزاری مسابقات تیم نساجی پیرو درخواست مدیریت باشگاه در استان خراسان رضوی انجام خواهد شد و با هماهنگی معاونت امنیتی و انتظامی وزارت کشور و استاندار خراسان رضوی هرگونه همکاری و پشتیبانی صورت می پذیرد .

سلگی حمایت از این باشگاه را از دغدغه ها و وظایف همه مسئولین دانست و گفت: این تیم یک پایگاه و سرمایه اجتماعی در استان است و در شادی و نشاط و فعال بودن جامعه جوان که جامعه هدف کشور است، نقش بسزایی دارد .

وی از تمامی دست اندرکاران تیم خصوصا مدیریت باشگاه قدردانی کرد که با چنین بضاعتی، به جایگاه مناسبی را در جدول لیگ برتر کشور دست یافته اند .

در این جلسه بعلاوه، رجبی، مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و رنگرز، مدیر کل ورزش و جوانان استان و مدیر باشگاه نساجی حضور داشتند .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 خرداد 1401 بروزرسانی: 13 خرداد 1401 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1567

به "اعتبارات مورد احتیاج برای توسعه و تکمیل ورزشگاه وطنی قائمشهر به وسیله دولت تامین شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبارات مورد احتیاج برای توسعه و تکمیل ورزشگاه وطنی قائمشهر به وسیله دولت تامین شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید