قرعه عجیب نوجوانان ایرانی در جام جهانی فوتبال

به گزارش تور کانادا، قرعه کشی مسابقات جام جهانی 2023 اندونزی عصر امروز برگزار گردید که تیم ها در 6 گروه 4 تیمی تقسیم بندی شدند.

قرعه عجیب نوجوانان ایرانی در جام جهانی فوتبال

گروه بندی این رقابت ها به توضیح زیر است:

گروه A: اندونزی، اکوادور، مراکش، پاناما

گروه B: اسپانیا، مالی، ازبکستان، کانادا

گروه C: برزیل، انگلیس، ایران، کالدونیای نو

گروه D: ژاپن، آرژانتین، سنگال، لهستان

گروه E: فرانسه، کره جنوبی، آمریکا، بورکینافاسو

گروه F: مکزیک، آلمان، نیوزلند، ونزوئلا

ایران نیز در این قرعه کشی در سید سوم قرار داشت. چهار تیم ایران، ژاپن، کره جنوبی، ازبکستان و اندونزی میزبان نمایندگان قاره آسیا در این رقابت ها هستند.

این دوره از مسابقات 19 آبان تا 11 آذر در 4 شهر اندونزی برگزار می گردد و 24 تیم در رقابت ها حاضر خواهند شد. تیم ایران در گلدان سوم قرار داشت.

راهنمایی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران برعهده حسین عبدی است که خرداد ماه سال جاری توانست سهمیه حضور در جام جهانی را به دست آورد. تیم ملی ایران آخرین بار در سال 2017 در جام جهانی نوجوانان حضور داشت و تا مرحله یک چهارم نهایی پیش رفت که برترین عملکرد یک تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی است. از بازیکنان آن نسل می توان به اللهیار صیادمنش، امیرحسین حسین زاده و یونس دلفی اشاره نمود.

نیجریه با پنج قهرمانی در صدر فهرست قهرمانان جام جهانی نوجوانان حضور دارد. پس از آن، برزیل با چهار عنوان قهرمانی واقع شده است غنا و مکزیک هر کدام دو قهرمانی در کارنامه دارند. فرانسه، روسیه، عربستان صعودی، سوییس و انگلیس نیز هرکدام یک قهرمانی را به نام خود ثبت کردند.

منبع: فرارو
انتشار: 25 شهریور 1402 بروزرسانی: 25 شهریور 1402 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1803

به "قرعه عجیب نوجوانان ایرانی در جام جهانی فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرعه عجیب نوجوانان ایرانی در جام جهانی فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید