افشاگری درباره شرط های عجیب استراماچونی برای استقلال

به گزارش تور کانادا، در حالی که گفته می شود آندره استراماچونی رضایت خود را برای بازگشت به استقلال اعلام کرده، اما امروز صبح صادق درودگر از اعضای هیات رییسه سازمان لیگ در گفت و گویی رادیویی گفت که این اعلام رضایت در واقع سه پیش شرط عجیب دارد که سرمربی ایتالیایی آن را طی یک ایمیل به باشگاه استقلال اعلام کرده است.

افشاگری درباره شرط های عجیب استراماچونی برای استقلال

صادق درودگر در این گفتگو بیان نمود که مدیران استقلال با هواداران این باشگاه روراست نیستند چرا که هرگز در مورد این ایمیلی با طرفدران استقلال صحبت نکرده اند. هر چند درودگر مدعی شد در صورت بازگشت استراماچونی اولین کسی که به استقبالش خواهد رفت او خواهد بود و تلاش خواهد کرد تا مشکل ثبت قرارداد این مربی را حل نماید.

طبق گفته درودگر وکیل استراماچونی در نامه ای که به باشگاه استقلال زده سه درخواست مهم خود را عنوان کرده است.

1- این مربی گفته زمانی مذاکره می کنم که یک میلیون و 600 هزار یورو به حسابم واریز شود. (مبلغی در حدود 44 میلیارد)

2-وزیر ورزش نامه ای بزند که ممنوعیت جذب خارجی ها لغو شده است (استراماچونی احتمالا برای بازگشت به استقلال بازیکنان خارجی جدیدی را در نظر دارد)

3- بعد از اجرای این دو مورد، در قطر برای عقد قرارداد جدید مذاکره می کنیم.

تعیین نیست استراماچونی این مبلغ را تحت چه عنوانی درخواست کرده است. قرارداد فصل آینده با استقلال و یا تمام مبلغ قرارداد دوساله اش با استقلال که باز هم از این رقم کمتر است. با این همه به نظر می رسد استراماچونی که از پیروزی خود در پرونده شکایتش از آبی ها مطمئن است در تلاش است تا در صورت بازگشت یا توافقی جدید و البته قراردادی به مراتب بالاتر این بار روی نیمکت استقلال بنشیند.

منبع:همشهری آنلاین

منبع: فرارو
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 723

به "افشاگری درباره شرط های عجیب استراماچونی برای استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگری درباره شرط های عجیب استراماچونی برای استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید