افشای مشخصات تازه گوشی شیائومی Mi MIX 4

به گزارش تور کانادا، پس از چند مورد نشت اطلاعات در رابطه با مشخصات گوشی هوشمند پرچمدار آینده شیائومی یعنی Xiaomi Mi MIX 4، اخیراً گزارش جدیدی از چین به بیرون درز نموده که تأیید می نماید این تلفن همراه هوشمند از یک باتری BM58 با ظرفیت اسمی 5000 میلی آمپر ساعتی ارائه می گردد. علاوه بر این، این گزارش اضافه می نماید که این تلفن هوشمند با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 120 وات و شارژ بی سیم 80 وات ارائه می گردد که این بالاترین پشتیبانی از شارژ سریع در میان گوشی های هوشمند پرچمدار است.

افشای مشخصات تازه گوشی شیائومی Mi MIX 4

به گزارش خبرنگاران به نقل از وبسایت فناوری gizmochina، چند هفته قبل بود که یک افشاکننده سرشناس دنیای فناوری، با شناسه کاربری DCS@ در شبکه اجتماعی ویبو Weibo مدعی شد که شرکت چینی شیائومی توانسته است تاییدیه های لازم برای یک گوشی پرچمدار تازه خود با نام Xiaomi Mi MIX 4 را در چین دریافت کند. گزارش های بعدی هم نشان می دهد که گوشی تازه Xiaomi Mi MIX 4 اخیراً گواهینامه Chinese network را دریافت نموده است. این بدان معناست که این گوشی پرچمدار تازه، به زودی معرفی و راهی بازار خواهد شد، اما مشخصات آن کماکان برای بسیاری از تحلیل گران مبهم به جای مانده است.

به گزارش خبرنگاران، در نخستین اطلاعات افشا شده از این گوشی، ادعا شد که Xiaomi Mi MIX 4 با یک سیستم شارژ سریع پشتیبانی می گردد که می تواند تمام رکورد های موجود را بشکند. این ادعا بلافاصله از سوی تحلیل گران با اختراع تازه شیائومی موسوم به سیستم هایپر شارژ مرتبط شد که می تواند به صورت سیمی 200 وات و به صورت بی سیم 120 وات انرژی را منتقل کند. حالا اطلاعات افشا شده تازه، اطلاعات روشنتری را در خصوص بعضی مشخصات Xiaomi Mi MIX 4 در اختیار ما قرار می دهد.

گزارش تازه، مطابق با گزارش قبلی در خصوص دستگاهی است که دارای گواهینامه 3C است. بر این اساس، گزارش تازه تأیید می نماید که گوشی هوشمند Xiaomi Mi MIX 4 باتری های دو سلول 2430 میلی آمپری را در خود جای داده است. این بدان معناست که ما با یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در این گوشی سروکار داریم که با توجه به ادامه این گزارش می دانیم که با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 120 وات و شارژ بی سیم 80 وات ارائه می گردد.

البته این تنها مشخصات شایع شده درباره گوشی آینده شیائومی Mi MIX 4 نیست و گفته می گردد این گوشی قرار است به تازهترین نسل از فناوری دوربین در زیر نمایشگر مجهز گردد تا تجربه کامل تمام صفحه را ارائه دهد. ماه گذشته، حساب کاربری مشهور Digital Chat Station بیان کرد که شیائومی میخواهد دو تلفن هوشمند پیشرفته تازه با شماره مدل های K8 و J18S را روانه بازار کند. ادعا می گردد که مدل اول مربوط به گوشی Mi MIX 4 باشد، در حالی که مدل دوم با گوشی تاشو تازه سری MIX در ارتباط است.

گوشی Xiaomi Mi MIX 4 احتمالاً پشتیبانی از رزولوشن صفحه نمایش 2K را از دست نمی دهد، اما گفته می گردد که دارای یک صفحه نمایش با وضوح صفحه نمایش اختصاصی سفارشی است که نتایج بهتری نسبت به وضوح صفحه نمایش +Full-HD معمولی ارائه می دهد. انتظار می رود این گوشی از چیپ ست Qualcomm Snapdragon 888 Pro بهره مند گردد و آخرین رابط کاربری سفارشی MIUI 13 را در بالای سیستم عامل اندروید اجرا کند. MIUI 13 با چندین ویژگی و پیشرفت تازه در مقایسه با MIUI 12.5 همراه خواهد بود که احتمالاً در هفته های آینده اطلاعات بیشتری در خصوص آن بدست بیاوریم.

منبع: فرارو
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1266

به "افشای مشخصات تازه گوشی شیائومی Mi MIX 4" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات تازه گوشی شیائومی Mi MIX 4"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید