انتشار یک رمان جدید از املی نوتوم

به گزارش تور کانادا، به گزارش خبرنگاران به نقل از اکتوالیته- املی نوتوم، نویسنده فرانسوی که هر سال یک رمان منتشر می نماید سال جاری نیز ازین این قاعده تخطی نکرده و با انتشار رمان نخستین تبار بار دیگر به صحنه ادبی فرانسه بازگشته است.

انتشار یک رمان جدید از املی نوتوم

خود املی نوتوم در معرفی این رمان که قرار است در 19 ام ماه اوت منتشر گردد به طور خلاصه نوشته است نباید خشم زنده ماندن را کم بشماریم.

لازم به ذکر است که در سپتامبر 2020 املی نوتوم رمان بالون ها را منتشر کرد که در شرح آن رمان نیز همانند رمان جدیدش موجز و خلاصه نوشته بود جوانی موهبت است و به دست آوردنش سال ها طول می کشد.

اثر جدید خانم نوتوم، سی امین رمانی است که انتشارات آلبن میشل در فرانسه از این نویسنده فرانسوی منتشر می نماید. لازم به ذکر است که نویسنده ریش آبی قرار است در ماه ژوئن در فستیوال ادبی کوربوا، کلمات آزاد حضور یابد و درباره رمان جدیدش با هواداران خود صحبت کند.

املی نوتوم، نویسنده فرانسوی زبان بلژیکی است. او اولین رمانش را تحت عنوان بهداشت قاتل در سال 1992 منتشر کرد که با اقبال زیادی روبه رو شد. نوتوم به گفته خودش سالی 4 رمان می نویسد که تنها یکی از آن ها را برای انتشار به ناشر خود می دهد. رمان های او اغلب در صدر پرفروش های فرانسه قرار گرفته اند و برگزیده جوایزی چون جایزه عظیم رمان آموزشگاه فرانسه شده اند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 24 خرداد 1400 بروزرسانی: 24 خرداد 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1162

به "انتشار یک رمان جدید از املی نوتوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار یک رمان جدید از املی نوتوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید