انتقال 16 بسته از بقایای پیکر کشته شدگان هواپیمای تهران، یاسوج به پایین ارتفاعات دنا

به گزارش تور کانادا، به گفته فرماندار شهرستان دنا 16 بسته بقایای پیکر جانباختگان پرواز تهران-یاسوج به پایین ارتفاعات منتقل شد.

انتقال 16 بسته از بقایای پیکر کشته شدگان هواپیمای تهران، یاسوج به پایین ارتفاعات دنا

عباس بهشتی رو، فرماندار شهرستان دنا گفت:

طی تعطیلات نوروز، قریب به 150 نفر نیروهای امداد و نجات از بعضی استان های کشور با توجه به برنامه زمان بندی شده که هر استان دو تا سه روز در منطقه محل سقوط پرواز تهران-یاسوج مستقر شوند، حضور یافتند و کار جستجوی بقایای پیکر جانباختگان این سانحه را انجام می دهند.

وی اعلام کرد

در پنج مرحله و در قالب 16 بسته، انتقال بقایای پیکر جانباختگان پرواز تهران-یاسوج را به پایین ارتفاعات دنا داشته ایم.

بهشتی رو اضافه نمود:

از دو روز پیش تا به امروز 20 نفر از نیروهای امدادگر استان های زنجان، همدان و گروه کوهنوردی شهرستان دنا و نیروهای هلال احمر شهرستان دنا و استان کهگیلویه و بویراحمد در ارتفاعات دنا در حال جستجوی بقایای پیکر جانباختگان این پرواز هستند.

او اعلام نمود:

تیم های ماشین آلات و آمبولانس اورژانس در شهر سی سخت مرکز شهرستان جهت پشتیبانی استقرار دارند بعلاوه دو تیم 5 نفر امداد و نجات برای پشتیبانی گروهای اعزامی به محل حادثه در هلال احمر شهرستان مستقر هستند تا در صورت حوادث احتمالی، یاری و امدادرسانی نمایند.

فرماندار شهرستان دنا یادآور شد:

یک فروند بالگرد هلال احمر در شهر سی سخت مستقر است و کار انتقال نیرو به ارتفاعات دنا و بقایای پیکر جانباختگان پرواز تهران-یاسوج را به پایین ارتفاعات دنا انجام می دهد.

او ادامه داد:

عملیات جستجوی بقایای پیکر جانباختگان پرواز تهران-یاسوج تا زمانی که تمام پیکرها به پایین ارتفاعات دنا انتقال داده شوند ادامه خواهد داشت.

او توضیح داد:

می توان گفت که پیکر یکی از جانباختگان این سانحه هوایی که دیروز به وسیله نیروهای امدادی در محل سقوط پرواز تهران-یاسوج پیدا شده، سالم ترین پیکر نسبت به سایر پیکرهایی بود که تا به امروز پیدا شده است.

بهشتی رو اعلام کرد:

16 بسته بقایای پیکر جانباختگان پرواز تهران-یاسوج که طی این ایام به پایین ارتفاعات دنا منتقل شد، تحویل پزشکی قانونی استان شده است.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1551

به "انتقال 16 بسته از بقایای پیکر کشته شدگان هواپیمای تهران، یاسوج به پایین ارتفاعات دنا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال 16 بسته از بقایای پیکر کشته شدگان هواپیمای تهران، یاسوج به پایین ارتفاعات دنا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید