ایده های طراحی اتاق نشیمن شیک

به گزارش تور کانادا، اتاق نشیمن از جمله قسمت های مهم در خانه می باشد. چرا که از این قسمت نه تنها برای هم نشینی خانواده بلکه پذیرایی از مهمان نیز استفاده می گردد. از این روطراحی آن از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. بدون شک ایده های زیادی در این زمینه وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید اتاق نشیمنی شیک در اختیار داشته باشید. آن چه که در ادامه این مطلب از ما به بیان آن می پردازیم، ارائه ایده هایی ناب در این زمینه می باشد. با ما همراه باشید.

ایده های طراحی اتاق نشیمن شیک

جهت دریافت مشاوره خدمات نمونه کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

استفاده از سازه های زیبا

استفاده از سازه های از پیش ساخته یا سازه هایی که با استفاده از خلاقیت خود نسبت به ساخت آن ها اقدام نموده اید، می تواند از جمله ایده های کاربردی در طراحی اتاق نشیمن باشد. استفاده از این المان های تزئینی می تواند نمای زیبایی در اتاق نشیمن ایجاد کند. برای مثال می توان از این سازه ها برای طراحی دیوار یا سقف استفاده کرد. این ایده از جمله ایده های متفاوت شناخته می گردد.

استفاده از ایده های سبک مینیمال

همان طور که در مقالات قبلی ما نیز به این نکته اشاره شده است، زیبایی در سادگیست. استفاده از یک طراحی ساده همواره دلنشین بوده و هیچ گاه قدیمی نمی گردد. در این راستا این امکان وجود دارد که از ایده های سبک مینیمالیست استفاده نمایید. برای مثال می توانید از مبلمانی با طراحی ساده در طراحی اتاق نشیمن بهره ببرید. پیشنهاد ما به شما استفاده از المان های چوبی و متالیک می باشد. استفاده از المان های چوبی می تواند در گرما بخشی به فضای اتاق نشیمن به شما یاری کند. المان های فلزی نیز می توانند فضایی لوکس برای شما به ارمغان بیاورند.

کفپوش بتنی

آیا به دنبال استفاده از ایده های ناب و منحصر به فرد در طراحی اتاق نشیمن هستید؟ آیا در نظر دارید که از ایده های متفاوت برای طراحی این قسمت از خانه استفاده نمایید؟ در صورتی که پاسخ شما به این سوالات مثبت است، پیشنهاد ما استفاده از کفپوش بتنی می باشد. استفاده از نمونه های براق آن می تواند فضایی زیبا و متفاوت برای شما به ارمغان بیاورد. در کنار استفاده از این کفپوش از مبلمان ساده استفاده نمایید. هم چنین توجه داشته باشید که استفاده از گیاهان را از قلم نیاندازید. انجام این کار می تواند در ایجاد فضایی سرزنده به شما یاری کند و از سردی فضای اتاق بکاهد.

استفاده از المان های تزئینی

استفاده از المان های تزئینی از جمله نکات مهمی است که در زیبایی اتاق نشیمن نقش مهمی دارد. استفاده از این المان با توجه به سبک طراحی اتاق نشیمن و سلیقه شخصی انجام می گیرد. استفاده از لوستر نیز می تواند به عنوان المانی تزئینی در نظر گرفته گردد. برای مثال استفاده از لوستر کریستال می تواند در ایجاد فضایی لوکس به شما یاری کند.

استفاده از کاغذ دیواری

استفاده از کاغذ دیواری می تواند از دیگر ایده هایی باشد که می توان در طراحی اتاق نشیمنی شیک مورد استفاده قرار داد. کاغذ دیواری ها انواع مختلفی دارند. برای مثال انواع کاغذ دیواری وینیلی، سه بعدی، الیاف طبیعی و نانو از جمله کاغذ دیواری هایی است که می توانید مورد استفاده قرار دهید. استفاده از کاغذ دیواری با طراحی ساده می تواند ایده خوبی برای استفاده باشد. بهتر است برای انتخاب رنگ کاغذ دیواری از رنگ های خنثی استفاده نمایید.

استفاده از رنگ های روشن

استفاده از رنگ ها گزینه ای مناسب در جهت ایجاد فضایی سرزنده می باشد. نکته مهم در استفاده از رنگ، انتخاب رنگ های تطبیق پذیر می باشد. به یاد داشته باشید که در استفاده از رنگ ها زیاده روی نکنید. به کارگیری دو یا سه رنگ تطبیق پذیر می تواند نمای زیبایی در اتاق نشیمن ایجاد نماید. برای ایجاد فضایی پر انرژی می توانید از رنگ های غالب استفاده نمایید.

استفاده از دیوار آجری

آیا تا به حال به ساخت یک دیوار آجری در اتاق نشیمن فکر نموده اید؟ این ایده در طراحی سبک صنعتی هواداران زیادی دارد. استفاده از این ایده می تواند نمایی متفاوت و جذاب در اتاق نشیمن ایجاد نموده و هم چنین باعث القای گرما به فضای مورد نظر می گردد. استفاده از مبلمان چرم در کنار دیوار آجری می تواند نمای زیبایی ایجاد کند.

تلفیق المان های مدرن و سنتی

در صورتی که تلفیق المان های مدرن و سنتی به درستی انجام گیرد، می تواند نمای زیبایی در اتاق نشیمن ایجاد کند. استفاده از این ایده می تواند با ایجاد جذابیت دیداری چشم هر بیننده ای را خیره کند.

استفاده از نورپردازی مناسب

نورپردازی از نکات مهم در طراحی دکوراسیون داخلی شناخته می گردد. استفاده از وسایل روشنایی مناسب در اجرای نورپردای نه تنها از جنبه زیباشناسی بلکه از نظر کاربردی نیز نکته مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد. استفاده از انواع لوستر مناسب می تواند در این زمینه به شما یاری کند.

استفاده از انواع بافت

استفاده از انواع بافت می تواند در ایجاد عمق بخشی به فضای مورد نظر به شما یاری کند. استفاده از بافت در قالب به کارگیری انواع مدل پرده، کوسن، فرش و المان هایی از این دست امکان پذیر می باشد. استفاده از بافت های مختلف در کنار یکدیگر می تواند نمای زیبایی در اتاق نشیمن ایجاد نماید.

نکات پایانی

آن چه که در این جا به بیان آن پرداختیم، ارائه ایده هایی در زمینه طراحی اتاق نشیمن شیک می باشد. به نظر شما استفاده از کدام یک از ایده های ارائه شده می تواند نمای متفاوت تری ایجاد کند؟ در صورتی که روزی تصمیم به تغییر دکوراسیون اتاق نشیمن داشته باشید، از کدام یک از این ایده ها استفاده می کنید. در صورت تمایل می توانید نقطه نظرات خود در این زمینه را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: ساختمانچی
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 108

به "ایده های طراحی اتاق نشیمن شیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده های طراحی اتاق نشیمن شیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید