این گاو غول پیکر قلب میلیون ها نفر را تسخیر کرد!

به گزارش تور کانادا، تامی، گاو اصیل سوئیسی که روز های خود را در مزرعه ای در چشر انگلستان می گذراند، به خاطر جثه بزرگ و رفتار ملایمش مشهور شده است.

این گاو غول پیکر قلب میلیون ها نفر را تسخیر کرد!

به گزارش خبرنگاران، تامی هواداران زیادی در تیک تاک دارد و صاحبان او در مزرعه ای در غرب ماساچوست می گویند راضی هستند که ویدئو های آن ها باعث شادی مردم در سراسر دنیا می گردد.

لوری کوواس یکی از صاحبان تامی درباره گاو 2 متری خود ـ با درنظر گرفتن سر و شاخ ها قد تامی به 2.5 متر می رسد ـ گفت: او مدام بزرگ و بزرگتر می شد. ما حدس زدیم که او حدود 1400 کیلو است.

لوری گفت که تامی بسیار مهربان و آرام است. او تامی را یکی از اعضای ویژه خانواده توصیف کرد که مهربان و دلسوز است.

یکی از ویدئو های منتشر شده از این گاو غول پیکر بیش از 14 میلیون بازدید داشته است و تعداد بازدیدنمایندگان همچنان ادامه دارد.

صاحب تامی می گوید: هرچه لذت بیشتری را ببینم که به مردم می دهد، احساس بهتری به من می دهد.

فرد بالاوندر دیگر صاحب تامی نیز گفت: زبانش شبیه مار بزرگ است. در یک مزرعه پر از گاو، شما فکر می کنید که او پادشاه آنهاست! بیشتر حیوانات با این میزان می توانند یک انباری را مکوششی نمایند، اما تامی فقط یک بچه بزرگ است. او پسر خوبی است!

معروفیت تامی زمانی که دختر بالاوندر ویدئو هایی از او را در تیک تاک منتشر کرد افزایش یافت.

تامی عاشق سیب است. وی هر روز یک سطل بزرگ حاوی غلات و حداقل دو بسته یونجه می خورد. بالاوندر می گوید که هیچ راز بزرگی برای میزان یا سن تامی وجود ندارد، او فقط به رشد خود ادامه داد.

با این حال، بالاوندر و کوواس کوشش زیادی برای سالم نگه داشتن او انجام داده اند. سال گذشته، تامی پس از مصرف زیاد آرد ذرت به شدت بیمار شد. او باید معده اش را پمپاژ می کرد و دارو تجویز می کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 23 آبان 1401 بروزرسانی: 23 آبان 1401 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1677

به "این گاو غول پیکر قلب میلیون ها نفر را تسخیر کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این گاو غول پیکر قلب میلیون ها نفر را تسخیر کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید