برای منافع ملی فعلا سکوت می کنیم، بازیکنانِ آماده تحویل ایگوردادیم

به گزارش تور کانادا، ناصر شهنازی در تبادل نظر با مهر درباره شرایط و برنامه های تیم والیبال سایپا در تعطیلات 50 روزه رقابت های لیگ برتر گفت: ناخواسته یک تعطیلی 50 روزه در پیش داریم و برای حمایت از تیم ملی به استراحت رفتیم. از 23 آذر تمرینات را از سر خواهیم گرفت و طبق برنامه پیش خواهیم رفت.

برای منافع ملی فعلا سکوت می کنیم، بازیکنانِ آماده تحویل ایگوردادیم

سرمربی تیم والیبال سایپا درباره جذب بازیکن گفت: بازیکنان خوب و عالی در اختیار داریم و احتمالا احتیاج به جذب بازیکن نخواهیم داشت. کوشش بر این است تا بازیکنی را نیز از دست ندهیم.

وی درباره جدایی رضا صفایی و حضور در لیگ ترکیه گفت: در جریان نیستم و هیچ صحبتی با من نشده است. فقط به وسیله رسانه شنیده ام. اگر چنین پیشنهادی وجود دارد ابتدا بازیکن باید با باشگاه مطرح و سپس باید با بازیکن و مدیران در این باره تصمیم گیری کنیم.

شهنازی در واکنش به صحبت های ایگور کولاکوویچ که اعلام نموده بود بازیکنان حاضر در اردوهای ملی آماده نیستند، گفت: با تصمیمی که با مربیان ایرانی گرفته ایم قرار بر این شد به خاطر منافع ملی و حمایت از تیم ملی نظر منفی ندهیم و تمام کوشش بر حمایت همه جانبه از تیم ملی باشد تا به المپیک صعود کنیم. این تصمیم خرد جمعی است و تابع آن هستیم.

وی اضافه نمود: اما فقط به این نکته اشاره کنم که امین اسماعیل نژاد در تیم سایپا به شرایط ایده ال رسید . جواد معنوی نژاد نیز وقتی در تیم سایپا حاضر شد در پایین ترین سطح آمادگی قرار داشت اما رفته رفته بهتر شد و در آخرین بازی لیگ نیز شاهد بودید در بهترین شرایط قرار داشت. سایر بازیکنانی که از تیم های دیگر به اردوی ملی دعوت شده اند در بهترین شرایط قرار دارند. بازیکنان را آماده تحویل تیم ملی دادیم امیدوارم آماده هم تحویل بگیریم.

سرمربی تیم والیبال سایپا ادامه داد: به خاطر تیم ملی فعلا سکوت می کنیم اما مطمئن باشید تمام بازیکنان اماده بودند و این صحبت های ایگور را نمی پذیرم. مربیان لیگ زحمت بسیاری کشیده اند و بازیکنان را آماده تحویل دادند.

شهنازی تاکید نمود: شاید نقد و صحبتی باشد اما فعلا برای حمایت از تیم ملی منافع ملی و داورزنی سکوت می کنیم. نظر منفی درباره کولاکوویچ نمی دهیم تا تیم ملی در آرامش راهی مسابقات کسب سهمیه المپیک گردد و نتیجه بگیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 58

به "برای منافع ملی فعلا سکوت می کنیم، بازیکنانِ آماده تحویل ایگوردادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای منافع ملی فعلا سکوت می کنیم، بازیکنانِ آماده تحویل ایگوردادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید