تور ارزان روسیه: آنالیز ظرفیت مبادلات با اوراسیا با موضوع روسیه

به گزارش تور کانادا، خبرگزاری خبرنگاران- آمار تجارت خارجی، از افزایش 40 درصدی مبادلات ایران با کشور های اوراسیا در 6 ماهه نخست سال جاری حکایت دارد.

تور ارزان روسیه: آنالیز ظرفیت مبادلات با اوراسیا با موضوع روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، امروز همایش اوراسیا، پلی به سوی تجارت جهانی با موضوع روسیه در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید که در آن فعالان مالی دو کشور و مسئولانی از سازمان توسعه تجارت، ظرفیت ها و موانع روابط ایران و کشور های اوراسیا را آنالیز کردند.

افسانه ضیایی دبیر همایش درباره مباحث مطرح شده گفت: آنالیز همه جانبه و کارشناسی درباره فرهنگ و رژیم مالی کشور های اوراسیا بویژه روسیه، و بعلاوه شناخت نیازها، فرصت ها و چالش های مختلف تجارت در این اتحادیه مالی به تجار ما برای برقراری روابط بهتر یاری زیادی می نماید.

میرهادی سیدی مشاور امور بین الملل سازمان توسعه تجارت گفت: مبادلات ایران با کشور های اوراسیا در شش ماهه سال جاری با رشد 40 درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال به 2 و نیم میلیارد دلار رسیده و تا سرانجام سال به 5 میلیارد دلار خواهد رسید.

وی با اشاره به توافقنامه تجارت ترجیحی ایران و اوراسیا در مورد 502 قلم کالا از سوی اتحادیه اورآسیا و 360 قلم کالا از سوی ایران گفت: رایزنی ها برای اجرای موافقتنامه تجارت آزاد که نخستین بار بین ایران و کشور های دیگر اتفاق می افتد ادامه دارد و با اجرایی شدن آن 80 درصد اقلام صادراتی و وارداتی دو طرف مشمول تعرفه صفر خواهد شد.

آرش شهر آئینی عضو هیئت مدیره صندوق ضمانت صادرات ایران نیز گفت: تفاهم هایی با صندوق های ضمانت صادرات کشور های اتحادیه اجرا شده و بزودی نهایی می گردد که بر اساس آن صادرات و واردات دو طرف با امنیت تحت حمایت قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: صندوق ضمانت صادرات 800 میلیون یورو برای بیمه ریسک اعتباری صادر کنندگان به اوراسیا در نظر گرفته و تا کنون از 300 میلیون یورو آن استفاده شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1452

به "تور ارزان روسیه: آنالیز ظرفیت مبادلات با اوراسیا با موضوع روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: آنالیز ظرفیت مبادلات با اوراسیا با موضوع روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید