برنامه دولت هند برای ارتقای سطح نویسندگی جوانان

به گزارش تور کانادا، به گزارش خبرنگاران به نقل از ساراج مگزین، دولت هند اعلام نموده است که وزارت فرهنگ این کشور یک سری برنامه های ویژه آموزش نویسندگان و جوانان مستند در این حوزه پیش بینی نموده است که گفته می گردد با هدف معرفی و ارتقای ادبیات این کشور در سطح بین المللی انجام خواهد شد. هندی ها قصد دارند نویسندگان و ادبیات داستانی خود را بیشتر از گذشته در بازار کتاب جهانی معرفی نمایند.

برنامه دولت هند برای ارتقای سطح نویسندگی جوانان

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

نراندا مودی نخست وزیر هند به وزارت فرهنگ این کشور دستور داده است پیش نویس قانونی برای عضویت و آموزش نویسندگان جوان زیر 30 سال تصویب کند تا سطح نویسندگی در کشور بهبود یابد. وی گفت: تعداد کتاب های داستان در این کشور نسبت به قرون گذشته کمتر شده است و حالا زمانی است که باید به فکر ادبیات این کشور بود.

نخست وزیر گفت: هدف از اجرای برنامه نویسندگان جوان دولت (YUVA) ارتقای سطح نویسندگی جوانان و گسترش چشم انداز آنها به بازارهای دنیای ادبیات است تا بتوانند کشور آزاد خود را در قالب داستان و مستند به مردم دیگر نقاط دنیا معرفی نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1208

به "برنامه دولت هند برای ارتقای سطح نویسندگی جوانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه دولت هند برای ارتقای سطح نویسندگی جوانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید