تایید و صدور مجوز واردات واکسن کرونا بر عهده سازمان غذا و دارو است

به گزارش تور کانادا، سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: مطابق مقررات و فرآیند مصوب کمیته ملی واکسن، در صورتی که مجوز مصرف و ورود هر واکسن کرونا صادر گردد، هیات امنای ارزی نسبت به واردات واکسن مستقیم یا غیرمستقیم اقدام می نماید.

تایید و صدور مجوز واردات واکسن کرونا بر عهده سازمان غذا و دارو است

به گزارش خبرنگاران از فارس، کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: مطابق مقررات و فرآیند مصوب کمیته ملی واکسن، در صورتی که مجوز مصرف و ورود هر واکسن کرونا صادر گردد، هیات امنای ارزی با انجام فعالیت های بازرگانی لازم نسبت به واردات واکسن مستقیم یا غیرمستقیم اقدام می نماید.

وی اضافه کرد: امور بازرگانیِ مربوط به واردات واکسن کووید 19 بر عهده هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران قرار گرفته است و بر اساس مقررات و تاکید وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، واردات واکسن کرونا مانند همه واکسن ها و فرآورده های بیولوژیک، احتیاج به صدور مجوز و تاییدیه های لازم از حوزه های ذی ربط وزارت بهداشت از جمله سازمان غذا و دارو بعنوان مرجع ملی دارد.

سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: در صورتی که مجوزهای مربوطه توسط سازمان غذا و دارو برای واردات واکسن کرونا صادر گردد، این هیات با انجام فعالیت های بازرگانی لازم نسبت به واردات واکسن اقدام می نماید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 964

به "تایید و صدور مجوز واردات واکسن کرونا بر عهده سازمان غذا و دارو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایید و صدور مجوز واردات واکسن کرونا بر عهده سازمان غذا و دارو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید