ترامپ پدر داماد خود را مورد عفو قرار داد

به گزارش تور کانادا، دونالد ترامپ در جدیدترین موج بخشش های ریاست جمهوری، 3 فرد دیگر را مورد عفو قرار داد.

ترامپ پدر داماد خود را مورد عفو قرار داد

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در ادامه دستورات خود برای عفو شماری از محکومان مراجع قضایی آمریکا، سه فرد دیگر را عفو کرد.

بر این اساس، ترامپ راجر استون، مشاور سابق خود را که بر سر پرونده دخالت روسیه در انتخابات آمریکا محکوم شده بود عفو کرد. وی پیشتر در دستوری مدت حکم زندان وی را کاهش داده بود. همچنین ترامپ پل منافورت، رئیس سابق ستاد انتخاباتی خود را که بر سر پرونده تحقیقات دخالت روسیه در انتخابات آمریکا به زندان محکوم شده بود عفو کرد.

دونالد ترامپ در حکمی دیگر چارلز کوشنر، پدر جرد کوشنر داماد خود را که به علت تخلفات مالی محکوم شده بود مورد عفو قرار داد.

فرمان های ترامپ برای عفو این افراد مورد انتقاد دموکرات ها قرار گرفته است. آن ها رئیس جمهور آمریکا را متهم به سواستفاده از قدرت می کنند. دیروز نیز رئیس جمهور آمریکا جرج پاپادوپولوس و الکس ون درزوان، که به دلیل دروغگویی در تحقیقات رابرت مولر، بازپرس ویژه پرونده مداخله روسیه در انتخابات آمریکا محکوم شده بودند را مورد بخشش قرار داد. همچنین وی فرمان عفو 4 نظامی آمریکایی شرکت امنیتی بلک واترز که به دلیل کشتار غیرنظامیان عراقی به زندان محکوم شده بودند را صادر کرد.

در لیست کسانی که مورد عفو رئیس جمهور آمریکا قرار گرفتند، نام 3 عضو پیشین حزب جمهوریخواه نیز به چشم می خورد. در مجموع 15 نفر از سوی ترامپ مورد عفو قرار گرفتند.

پیش تر نیز ترامپ مایکل فلین، مشاور امنیت ملی پیشین خود را که به دلیل دروغگویی در پرونده تحقیقاتی مولر محکوم شده بود، مورد عفو قرار داد. برخی منابع خبری آمریکا می گویند ترامپ احتمالاً خانواده خود را نیز مورد عفو قرار دهد تا هدف تحقیقات جو بایدن، رئیس جمهور بعدی آمریکا قرار نگیرند. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 922

به "ترامپ پدر داماد خود را مورد عفو قرار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ پدر داماد خود را مورد عفو قرار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید