حدس ها درباره شرکت ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2024

به گزارش تور کانادا، یک روزنامه مشهور آمریکایی فاش کرده است که ترامپ به برخی از مشاورانش گفته است که اگر پیروزی جو بایدن رسما در انتخابات 2020 اعلام شود، برای انتخابات 2024 میلادی اعلام حضور خواهد کرد.

حدس ها درباره شرکت ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2024

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، روزنامه نیویورک تایمز نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به برخی مشاورانش گفته است که اگر پیروزی جو بایدن در انتخابات 2020 رسما تایید شود، مدت کوتاهی پس از آن برای شرکت در انتخابات 2024 میلادی اعلام آمادگی خواهم کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش در حالی که برخی رسانه های خبری پیروزی جو بایدن در انتخابات جنجالی 2020 را اعلام کرده اند ولی ترامپ تا به امروز حاضر به پذیرش شکست نشده است.

نیویورک تایمز اضافه کرد: ترامپ در نشست روز چهارشنبه در کاخ سفید با برخی مشاورانش صحبت کرده و در این نشست بسیاری از مشاورانش گفته اند که شانس تغییر نتیجه نهایی انتخابات 2020 بسیار پایین و کم است.

یک مشاور ترامپ گفت: او می داند که همه چیز تمام شده است.

برخی مشاوران و نزدیکان ترامپ گفته اند که او دیگر راهبرد مخالفت و رد نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 را در ایالت های حساس و سرنوشت ساز دنبال نخواهد کرد و به جای آن امیدوار است که حمایت طرفدارانش را همچنان حفظ کند.

ترامپ و متحدانش دموکرات ها را به سرقت انتخابات نوامبر متهم کرده و شکایت های متعددی را در ایالت های مهم و کلیدی علیه فرایند برگزاری انتخابات و شمارش آرا مطرح کرده اند.

ترامپ به مشاورانش گفته است که اگر پیروزی بایدن رسما تایید شود، به طور جدی حضور در انتخابات 2024 میلادی را بررسی خواهد کرد.

نخستین بار وبگاه اکسیوس روز دوشنبه گفت که ترامپ در حال بررسی شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 2024 است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 825

به "حدس ها درباره شرکت ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2024" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدس ها درباره شرکت ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2024"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید