تراکتور همچنان امیدوار به ادامه همکاری با مسعود شجاعی در پست سرمربی

به گزارش تور کانادا، خبرگزاری خبرنگاران- تراکتوری ها با بردی که دیروز در استادیوم دستگردی برابر سایپا به دست آوردند تا اطلاع ثانوی از مطرح شدن نام های پیاپی برای نشستن روی نیمکت خود جلوگیری کردند.

تراکتور همچنان امیدوار به ادامه همکاری با مسعود شجاعی در پست سرمربی

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، تراکتور در شرایطی به مصاف سایپا رفت که بعد از چند هفته، مسعود شجاعی را در ترکیب خود نداشت. بازیکن-سرمربی تراکتور در این ملاقات ترجیح داد که از کنار زمین به راهنمایی هم تیمی های خود بپردازد و این تصمیم موفقیت آمیز هم بود و منجر به کسب یک پیروزی شیرین شد. شجاعی بعد از برکناری علیرضا منصوریان، از هفته ششم و بازی با ماشین سازی راهنمایی تراکتور را بر عهده گرفت. در هفته های ششم و هفتم، تراکتور با راهنمایی شجاعی و بدون حضور او در زمین دو برد کسب کرد اما در سومین گام با شجاعی، مقابل صنعت نفت باخت. شجاعی بعد از این باخت و در بازی هفته نهم مقابل شهرخودرو در دقیقه 76 وارد زمین شد و از بازی هفته دهم مقابل ذوب آهن، شاهد بازگشت او به ترکیب اصلی تیم بودیم. بعد از این بازی، شجاعی در چهار بازی متوالی دیگر هم در ترکیب سرخ پوشان فوتبال آذربایجان حضور داشت.

بعد از دو شکست متوالی که تراکتور در هفته های سیزدهم و چهاردهم مقابل آلومینیوم و پرسپولیس، بعضی از منتقدین معتقد بودند که شجاعی در داخل زمین نمی تواند تمرکز لازم را برای راهنمایی تراکتور داشته باشد، موضوعی که عباس چمنیان در نشست خبری پس از بازی با سایپا هم با اشاره به آن گفت: در اینکه شجاعی بازیکن عظیم و تأثیرگذاری است شکی نیست. در بازی های قبلی هم که با مشکل روبرو می شدیم این بود که شجاعی هم باید تمرکزش روی بازی خودش باشد و هم راهنمایی تیم؛ شاید همین موضوع روی کیفیت کاری او تأثیر می گذاشت. در این مسابقه تصمیم گرفته شد که بازی نکند و تمرکزش روی مسائل فنی تیم باشد، البته من حضور او را روی نیمکت به فال نیک می گیرم. خوشبختانه بچه ها هم توانستند جای او را در زمین پر نمایند و به پیروزی برسند.

تراکتور در یک ماه اخیر حرف و حدیث های فراوانی را در کنار و پشت سر خود می شنیدند و تقریبا روزی نبود که نامی جدید برای راهنمایی این تیم مطرح نگردد و با توجه به شرایطی که به وجود آمد هر لحظه تصور می شد بالاخره تغییرات روی نیمکت این تیم رخ می دهد، به خصوص اینکه در بسیاری از محافل ورزشی عنوان می شد مسعود شجاعی رضایتی از سرمربیگری این تیم ندارد و تمایل دارد کماکان به عنوان بازیکن به فعالیت خود در تراکتور ادامه دهد.

هر آنچه که بود شجاعی با یاری چند مربی دیگر همچون عباس چمنیان، علی نیکبخت و محمود شجاعی و ... به کار خود ادامه داد و بعد از چند ناکامی در نهایت به بازی سایپا رسید. تیمی که خیلی سخت می بازد و از جمله تیم هایی است که بسیاری از بازی های خود را با تساوی به سرانجام رسانده ضمن آنکه مقابل تیم های عظیم ابدا نتایج بدی رقم نزده است. در هر صورت تراکتوری ها با شجاعی به سراغ سایپایی آمدند که استقلال را برده و با پرسپولیس نیز به تساوی رسیده بود اما این بار در سرانجام بازی نتیجه نهایی برای تراکتوری ها بود و شاید بتوان پیروزی دیروز تبریزی ها را استراتژیک ترین برد این تیم در لیگ بیستم دانست. یک پیروزی کاربردی و کاملا به موقع.

اینکه چرا اینقدر از زمان مناسب این برد و تاثیر آن در آرامش تراکتوری ها می گوییم به ادامه فعالیت کادر مربیگری فعلی این تیم بر می گردد. شاید پیش از این خیلی ها اجازه معرفی یک نام جدید به خود می دادند و این یکی از همان عواملی بود که ممکن بود تمرکز تیم را به هم بریزد و تا حدودی این اتفاق نیز می افتاد اما برد برابر سایپا، حداقل سودی که برای این تیم دارد اینکه تا زمانی که مسعود شجاعی بخواهد می تواند سرمربی تیمش باقی بماند. می توان گفت حالا همه چیز به تمایل شجاعی بستگی دارد و اگر بخواهد می تواند با همین تیم به پیش برود که طبیعتا آرزوی قلبی خود تراکتوری ها نیز همین است و برای ادامه حضور شجاعی با توجه به محبوبیتی که در تبریز دارد، رای همه مدیران و طرفداران تیم او خواهد بود.

با این پیروزی تراکتوری ها و شجاعی تمام مدعیان سرمربیگری در این تیم را از نیمکت دور کردند و اتفاق مهمی که در این میان افتاد به دیدگاه مسعود شجاعی مربوط می گردد. او در ملاقات دیروز تماما روی محوطه فنی تیمش ایستاد و به آنالیز بازی و راهنمایی بازیکنان پرداخت. حتما خود شجاعی هم متوجه شده که با یک دست نمی توان دو هندوانه برداشت و حالا همه چیز به سه ملاقات آینده تیم بستگی دارد. تراکتوری ها تا پیش از شروع تعطیلات تکلیف خود را به خوبی می دانند. در حال حاضر حداقل می توان گفت با این برد استرس از تیم و طرفدارانش دور شده و آنها حالا باید در انتظار آینده ای نزدیک یعنی سه بازی پیش روی خود بمانند و با توجه به شرایطی به وجود خواهد آمد در انتظار حضور تیم خود در بازی های آسیایی باشند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 996

به "تراکتور همچنان امیدوار به ادامه همکاری با مسعود شجاعی در پست سرمربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتور همچنان امیدوار به ادامه همکاری با مسعود شجاعی در پست سرمربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید