خبرنگاران پاسخ به سخنگوی پرسپولیس بعد از دیدار سرنوشت؛ استقلال متمرکز روی الشرطه

به گزارش تور کانادا، تهران- خبرنگاران- استقلال روزهای حساسی را در عربستان پشت سر می گذارد. آنها تمام تمرکز خود را معطوف به دیدار پایانی خود مقابل الشرطه عراق کرده اند که سرنوشت صعود آنها به مرحله بعدی مهم ترین و معتبرترین تورنمنت باشگاهی قاره کهن را مشخص می کند.

خبرنگاران پاسخ به سخنگوی پرسپولیس بعد از دیدار سرنوشت؛ استقلال متمرکز روی الشرطه

به گزارش خبرنگاران، زمان زیادی به بازی استقلال و الشرطه عراق باقی نمانده است و فرهاد مجیدی و تیمش کیلومترها آنطرف تر از ایران به تنها چیزی فکر می کنند رویارویی با کننده عراق است چرا که پیروزی در این دیدار حکم صعود آنها به مرحله بعدی مهم ترین و معتبرترین تورنمنت باشگاهی قاره کهن را امضا می کند.

تمام تمرکز استقلال برای الشرطه

استقلال در بازی مقابل الاهلی عربستان به تساوی بدون گل رسید تا سرنوشت صعودش به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا در هفته پایانی تعیین شود.

آبی پوشان تهرانی که به خوبی می دانند بازی با الشرطه عراق از اهمیت بالایی برای آنها برخوردار است و تمام فکر و ذهن خود را معطوف به این جدال حساس کرده اند.

غلامی مشکل ندارد

در اواسط بازی استقلال و الشرطه عارف غلامی دچار آسیب دیدگی شد اما تا پایان مسابقه در زمین حضور داشت. غلامی امروز در پاسخ به این پرسش پزشک استقلال مبنی بر اینکه مسئله ای برای تمرین کردن دارد یا خیر، گفت که کوچک ترین دردی نداشته و می تواند تمرین کند.

نادری به الشرطه می رسد یا خیر؟

محمد نادری به دلیل مصدومیت، جدال با الاهلی عربستان را از دست داد و از روی سکوها تماشاگر تساوی هم تیمی های خود مقابل کننده عربستان بود. اینکه او به آخرین بازی استقلال مقابل الشرطه می رسد یا خیر فردا و پس از دریافت تست پزشکی تعیین می شود.

تقدیر سرمربی از دروازه بان استقلال

رشید مظاهری یکی از چهره های شاخص استقلال در بازی مقابل الاهلی عربستان بود. او در چند موقعیت با واکنش های خود دروازه تیمش را بسته نگه داشت. پس از اینکه سوت پایان مسابقه به صدا درآمد و بازیکنان به رختکن رفتند فرهاد مجیدی به محض دیدن سنگربان تیمش عملکرد وی را مورد تقدیر قرار داد.

آنالیز رقیب آخر

امروز کادر فنی استقلال به تماشای بازی الدحیل و الشرطه پرداخت. مربیان آبی پوش نقاط ضعف و قوت حریف آینده شان در لیگ قهرمانان را مورد آنالیز قرار دادند. الشرطه شب گذشته دست به شگفتی بزرگی زد و الدحیل را با نتیجه 2 بر یک شکست داد.

دلجویی از مهری

سعید مهری اوایل نیمه اول بازی با الاهلی عربستان جواز حضور در میدان را از سوی فرهاد مجیدی دریافت کرد اما 28 دقیقه بعد تعویض شد. مربیان استقلال پس از پایان بازی در حرکتی زیبا برای این که روحیه بازیکن تیمشان را برای مسابقات آینده بالا ببرند از وی دلجویی کردند. آنها به او گفتند تعویض زودهنگام مری دلایل تاکتیکی داشته است.

استقلال پاسخ شکوری را نمی دهد

مدیران استقلال در کوران رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ترجیح می دهند به جای پاسخ دادن به مصاحبه سخنگوی باشگاه پرسپولیس تمام تمرکزشان را روی بازی پایانی مقابل الشرطه معطوف کنند.

ابراهیم شکوری کیلومترها دورتر از از ایران و در کشور هندوستان درباره دربی حرف زد و مدعی شد: اگر استقلال قبل از رویارویی با پرسپولیس دیدار معوقه خود برابر صنعت نفت آبادان را برگزار نکند پرسپولیس برای دربی در زمین حاضر نخواهد شد. آبی پوشان در خلال برگزاری لیگ قهرمانان آسیا قصد ندارند وارد چالش شده و جواب ابراهیم شکوری را بدهند. آبی پوشان اعلام کرده اند تمام تمرکز آنها معطوف به بازی با الشرطه عراق است و به چیز دیگری فکر نمی کنند.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 خرداد 1400 بروزرسانی: 8 خرداد 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1143

به "خبرنگاران پاسخ به سخنگوی پرسپولیس بعد از دیدار سرنوشت؛ استقلال متمرکز روی الشرطه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پاسخ به سخنگوی پرسپولیس بعد از دیدار سرنوشت؛ استقلال متمرکز روی الشرطه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید