فوتبال ایران، صدرنشین قاره کهن در لیگ قهرمانان آسیا شد

به گزارش تور کانادا، با صعود فولاد خوزستان، فوتبال ایران با چهار نماینده، بیشترین سهمیه را در منطقه غرب قاره کهن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به خود اختصاص داد.

فوتبال ایران، صدرنشین قاره کهن در لیگ قهرمانان آسیا شد

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال فولاد خوزستان در یکی از بازی های به جامانده مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا پیروز شد در خاک عربستان با چهار گل از سد تیم العین امارات بگذرد و به گروه چهارم این مسابقات صعود کند.

راهیابی فولاد به مرحله گروهی، نمایندگان ایران در این مرحله را به عدد چهار رساند و شاگردان جواد نکونام در کنار تیم های استقلال، پرسپولیس و تراکتور جای گرفتند.

این پیروزی همچنین باعث شد تا نمایندگان ایران در دور گروهی منطقه غرب آسیا از همه رقبای دیگر خود سبقت بگیرند و تنها کشوری باشند که با چهار تیم در این رقابت ها کار خود را استارت می زنند.

بعد از ایران کشورهای عربستان، قطر و امارات با سه تیم حضور دارند. ازبکستان و عراق 2 سهمیه در این مرحله خواهند داشت و کشورهای تاجیکستان، هندوستان و اردن هم با یک تیم در دور گروهی حاضر خواهند بود.

حال باید دید چند تیم از چهار نماینده ایران پیروز می شوند به مرحله یک هشتم نهایی صعود نمایند و جزو هشت تیم راه پیدا نموده به مرحله دوم نام بگیرند.

منبع: ایرنا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 13 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1097

به "فوتبال ایران، صدرنشین قاره کهن در لیگ قهرمانان آسیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال ایران، صدرنشین قاره کهن در لیگ قهرمانان آسیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید