ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر الوحده، چینش خاص یحیی تنها با دو دفاع

به گزارش تور کانادا، یحیی گل محمدی ترکیب متفاوتی برای بازی اول تیم خود در لیگ قهرمانان در نظر گرفته است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر الوحده، چینش خاص یحیی تنها با دو دفاع

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سرخ ها در شروع ماجراجویی جدید خود در لیگ قهرمانان امروز به مصاف الوحده امارات خواهند رفت. نایب قهرمان آسیا در فصل گذشته امید زیادی دارد تا موفقی چند سال اخیر خود در این مسابقات را تکرار کند.

در بازی امروز حامد لک همچنان گلر شماره یک سرخ ها خواهد بود تا از عنوان سال گذشته اش که بهترین گلر لیگ قهرمانان شده بود دفاع کند. اما در خط دفاع بر خلاف حدس هایی که طی روزهای اخیر در رسانه ها مطرح شده بود علی شجاعی گزینه یحیی برای حضور در دفاع چپ سرخ ها نیست و این وحید امیری است که دو خط عقب تر خواهد آمد تا در خط دفاعی به میدان برود.

خط دفاعی که با سیدجلال حسینی، کنعانی و سیامک نعمتی کامل خواهد شد. نعمتی در این بازی همانند بازی برابر نساجی جایگزین مهدی شیری خواهد شد. بازیکنی که اشتباه مرگبارش در فینال سال قبل هنوز حسرت عظیم طرفداران است.

در خط میانی یحیی گل محمدی، از نوراللهی و سرلک به عنوان هافبک دفاعی و ترابی و پهلوان به عنوان دو وینگر خود استفاده خواهد نمود و در خط حمله هم امید عالیشاه که در بازی آخر سرخ ها برابر نساجی نیمکت نشین شده بود در این بازی زوج شهریار مغانلو خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1102

به "ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر الوحده، چینش خاص یحیی تنها با دو دفاع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر الوحده، چینش خاص یحیی تنها با دو دفاع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید