تور ترکیه: ترکیه در کوشش برای رسیدن به جایگاه دوم گردشگری سلامت در دنیا

به گزارش تور کانادا، دولت ترکیه در کوشش است تا سال 2023 به دومین جایگاه جهانی از نظر توریسم سلامت برسد.

تور ترکیه: ترکیه در کوشش برای رسیدن به جایگاه دوم گردشگری سلامت در دنیا

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

در کنار افزایش شمار کمپ های بیمارستان های شهری و مراکز سلامتی که در خدمت بیماران خارجی ترکیه هستند، دولت ترکیه در کوشش است تا توریسم حرارتی را نیز توسعه دهد و از چشمه های طبیعی آب های معدنی گرم و سرد این کشور بهره بگیرد.

شمار بیماران خارجی که خدمات سلامت عمومی را در مراکز عمومی، شخصی و بیمارستان های دانشگاهی دریافت می نمایند، سال پیش 359 هزار نفر بود و در نیمه اول سال جاری به 183 هزار نفر رسید.

ترکیه در کوشش برای دست یافتن به ابزاری در بخش توریسم سلامت است و میخواهد تا به 1.5 میلیون گردشگر در بخش سلامت و یک میلیون گردشگر در بخش توریسم حرارتی سرویس دهد. این کشور اکنون در مکان هفتم دنیای از نظر ظرفیت های گرمایی زمین است.

یکی از اقداماتی که در این زمینه صورت گرفته ایجاد همکاری با ترکیش ایرلاینز است. در حالی که خطوط هوایی ترکیه توزیع بروشورهایی درباره توریسم سلامت ترکیه و توریسم حرارتی را در میان مسافران خطوط هوایی خود توزیع می نمایند، از این طریق به ترویج و مشاوره فرهنگی در بیش از 40 کشور می پردازند.

ترکیه میخواهد تا یکی از دو کشور اصلی دنیا در زمینه توریسم سلامت گردد و به مرکزی برای سلامتی در اروپا، خاورمیانه، آفریقا، آسیایی مرکزی و روسیه در منظره 2023 برسد.

منبع: کجارو / خبرگزاری مهر
انتشار: 23 تیر 1401 بروزرسانی: 23 تیر 1401 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1604

به "تور ترکیه: ترکیه در کوشش برای رسیدن به جایگاه دوم گردشگری سلامت در دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه: ترکیه در کوشش برای رسیدن به جایگاه دوم گردشگری سلامت در دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید