آشنایی با تفریحات بانکوک

به گزارش تور کانادا، در تور بانکوک می‌توانید در تفریحاتی شرکت کنید که بسیار زیبا و پر از جاذبه هستند. تفریحات بانکوک بسیار شاد و سرزنده هستند و می‌توانند لحظات خوشی را برای شما و خانواده شما فراهم کنند.

آشنایی با تفریحات بانکوک

تایلند با جنگل‌های باشکوه، سواحل معروف، غواصی‌ در آب های کریستالی، غذاهای خوشمزه و قیمت‌های ارزان، گردشگرانی از تمام سلیقه‌ها را جذب خود خواهد کرد. بانکوک در قلب کشور تایلند و پایتخت آن بانکوک می‌باشد و مکانی می‌باشد که حتما باید آن را مشاهده نمایید. خیلی‌ از گردشگران تور بانکوک در ابتدای سفر ممکن است از این شهر خوششان نیاید اما با گذر زمان همین که کمی بیشتر این شهر را مشاهده کنند، عاشق آن خواهند شد.

پارک سیام بانکوک

پارک سیام بانکوک یکی از بهترین جاذبه‌های تفریحی تور بانکوک است که دارای شهربازی و پارک آبی می‌باشد. پارک سیام بانکوک به اندازه کافی سرگرم کننده و مهیج می‌باشد که برای دیدن کامل آن، نیاز به صرف یک روز تمام خواهید داشت. پارک آبی سیام بانکوک یک منطقه بزرگ با لوازم هیجان انگیز می باشد که بسیار متنوع و جذاب می‌باشد و طرفداران زیادی دارد. 

اسکیت روی یخ در بانکوک

اسکیت روی یخ یک عالی و سرگرم کننده برای رهایی از گرما بانکوک در فصول گرم و شادی کودکان شما در تور بانکوک می‌باشد. اسکیت روی یخ در بانکوک علاوه بر اینکه برای بچه ها بسیار مهیج است. به یاد داشته باشید که پوشیدن لباس گرم و راحت، جوراب ضخیم، شلوار جین، و دستکش برای اسکیت روی یخ در بانکوک توصیه می‌شود.

پارک آبی تالاب فانتازیا بانکوک

پارک آبی تالاب فانتازیا بانکوک یک پارک نسبتا بزرگ و جذاب است که بر روی پشت بام مرکز خرید Bangkae قرار گرفته است. پارک آبی تالاب فانتازیا بانکوک بسیار نزدیکتر به پارک آبی سیام بانکوک بوده و یکی از بهترین جاذبه‌های تور بانکوک به شما می‌رود. پارک آبی تالاب فانتازیا بانکوک به تازگی مرمت شده است و یک مکان سرگرم کننده برای کودکان و بزرگسالان است.

انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 202

به "آشنایی با تفریحات بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با تفریحات بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید