پارک لومفینی در تایلند

به گزارش تور کانادا، پارک لومفینی در تایلند برای هر فرد با هر سنی جذاب است. قدم زنی در این پارک در صبح زود سرشار از انرژی بوده و جاذبه‌های فراوانی برای ماجراجویی دارد.

پارک لومفینی در تایلند

این پارک که نام خود را از زادگاه بودای بزرگ در نپال گرفته است، بیش از نیم میلیون متر مربع مساحت دارد و زیستگاه گیاهان و جانوران مختلف است. این پارک زیبا که یکی از جاذبه‌های تور تایلند ارزان است، در سال 1920 با هدف نمایشگاهی برای صنایع دستی تایلند و نمایش گل ساخته شد. اگر چه این هدف هرگز برآورده نشد، امروزه پارک لومفینی به مرکز مهمی برای فعالیت های اوقات فراغت در فضای باز برای بانکوکی‌ها تبدیل شده است.

گروه های دو، دوچرخه سواری، شمشیربازی، تای چی، یوگا و باله نیز در باغ دیده می شوند. غرفه هایی برای کرایه زیرانداز به گردشگران راه اندازی شده است. تا قبل از غروب آفتاب می توانید در کلاس های ایروبیک رایگان شرکت کنید و با ریتم تند آهنگ های تکنو حسابی عرق بریزید. اگر عاشق بسکتبال هستید، زمینی برای تمرین فراهم گشته است. بعد از ظهرهای یکشنبه نیز می توانید در کنسرت های جاز محلی یا حتی ارکستر کلاسیک رایگان شرکت کنید.

پارک لومفینی به لحاظ تامین مایحتاج غذایی به اندازه دیگر امکانات آن تاثیرگذار نیست. با این وجود دکه های متعدد انواع غذاهای سالم تایلندی را به گردشگران عرضه می کنند. دکه های کوچک دیگری نیز در گوشه و کنار پارک به فروش تنقلات و خوراکی مشغول هستند. اما قیمت آن‌ها بیشتر از ارزش حقیقی خوراکی‌ها است. اگر در سفر به بانکوک به دنبال آرامش، تفریح، ورزش، دیدار با حیوانات و انواع تفریحات آبی هستید، حتما به شما توصیه می‌کنیم که سری به پارک لومفینی بزنید. 

انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 214

به "پارک لومفینی در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک لومفینی در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید