تور استانبول ارزان: سرگرمی و شادی در شهر بازی ویالند استانبول

به گزارش تور کانادا، سرگرمی و شادی در شهر بازی ویالند استانبول

در یک زمان مسئولین استانبول تصمیم گرفتن مرکزی برای شهر بازی و سرگرمی و بعلاوه محیطی که مراکز خرید استانبول با قیمت مناسب در خود را جای دهد بسازند بنابراین اولین قدم های ساخت شهربازی ویالند استانبول برداشته شد.شهربازی ویالند استانبول در سال 2011 به وسیله اردوغان افتتاح شد و در جشن افتتاحیه شهربازی ویالند استانبول اعلام کردند زمینی که اکنون در آن شهر بازی و مرکز فرهنگی و سرگرمیی ایجاد شده است که باعث سرگرمی و آرامش خاطر همشهریانش می گردد در گذشته معدن سنگ بوده و از آن سنگ های استفاده شده و استفاده معدنی میشده اما اکنون به شهربازی فرهنگی تبدیل شده که از آن معدن سنگ با ارزش تر می باشد.

تور استانبول ارزان: سرگرمی و شادی در شهر بازی ویالند استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

دلیل تغییر نام شهر بازی استانبول

پس از افتتاح شهربازی ویالند استانبول نام این شهر بازی به اسفانبول تغییر نام داد زیرا یکی از سهامداران عمده آن سهم خود را به 100 درصد رساند و تمامی سهام آن شهربازی را برای خود نگاه داشته از این رو نام شهربازی را از شهربازی ویالند استانبول به شهر بازی اسفانبول تغییر نام داد. اگر قصد ماندن در شهربازی استانبول یا ویالند استانبول را دارید می توانید پس از ورود به استانبول از فرودگاه آتاتورک تنها 11 کیلومتر را طی کنید تا به هتل بسیار زیبا و مجللی که در شهر بازی ویالند استانبول آماده شده رفته و استراحت کنید.

[cn-suggest-posts sts=آشنایی با کاخ بیلربی در استانبول ترکیه stl=https://deltaban.com/attraction/biliry-palace-istanbul/ sbs=تور ترکیه sbl= http://opizo.me/Z8h2HM]

فاصله شهربازی ویالند استانبول با شهر استانبول

شهربازی ویالند استانبول در نزدیکی استانبول قرار گرفته است همانطور که در قسمت قبل نیز برای شما گفتیم شهربازی بر روی زمین از معدن واقع شده است در واقع فاصله میدان تقسیم تا شهربازی ویالند استانبول حدود 13 کیلومتر است و فاصله فرودگاه آتاتورک این شهر با آن 12 کیلومتر می باشد که شما به راحتی می توانید با یکی از وسایل حمل و نقل عمومی که در استانبول تعبیه شده است خود را به شهر بازی ویالند استانبول برسانید.

این شهربازی که به عبارتی اولین شهربازی شهر استانبول می باشد و یکی از بزرگ ترین شهربازی های جهان محسوب می گردد بسیار معتبر و مجذوب نماینده می باشد که در ابتدای افتتاحیه این شهر بازی تصمیم داشتند مرکزی برای سرگرمی و ایجاد فرهنگ در بین مردم داشته باشند و با تغییر نام و بعلاوه تغییر مالکیت این شهر بازی همچنان تصمیمات سازندگان آن پابرجاست و به سرگرم کردن و افزایش سرگرمیات هیجان انگیز و مجذوب نماینده این شهر بازی پرداختند بعلاوه درکنار سرگرمی یکیذاز مراکز خرید استانبول و ترکیه که بسیار بزرگ است را ایجاد نموده اند.

سرگرمیات شهربازی ویالند استانبول

شهربازی استانبول یا شهربازی ویالند استانبول که در استانبول واقع شده است سرگرمیات بی نظیر و هیجان انگیز بسیار زیادی دارد که شما نفستان درسینه حبس می گردد در ارتفاع بسیار زیاد با سرعت 110 کیلومتر دوچرخه که فکر شما را متعجب نموده و شما را درگیر بازی هیجانی و مجذوب نماینده می نماید. در شهربازی ویالند استانبول سرگرمیات بسیار زیادی و برای افراد متفاوت اندیشیده شده است یکی از بهترین کارهایی که در شهر بازی ویالند استانبول یا شهربازی اسفانبول اجرا شده است مکانی مختص بچه ها می باشد یعنی به عبارتی این شهر بازی و سازندگان آن مکانی برای افراد معلول تهیه کردند که آنها نیز به سرگرمی و خوش گذرانی بپردازند.

سرگرمیاتی در شهربازی

اما سرگرمیاتی که در شهربازی ویالند استانبول قرار گرفته است سه بخش کودک، بزرگسال و سرگرمیات خانوادگی تقسیم می گردد و بازی های برای بچه ها مناسب می باشند مثل کینگ کنگ و یا بازی هایی که می توانند به همراه والدین و اعضای خانواده تجربه نمایند. اما بازی های مانند مینی برد و یا هلیکوپتر سواری یا سرگرمیات شاد و سرگرم نماینده که مخصوص بچه ها می باشد را بچه ها می تواند به تنهایی انجام دهند و از بازی های آن لذت ببرند.

سرگرمیاتی نیز هستند که مخصوص بزرگسالان می باشد و بزرگسالان انجام می دهند مانند ارتفاع 50 متری و یا اینکه سوار شدن بر نفسسکن است که حدود 900 جایگاه دارد و شما را به سرعت 110 کیلومتر در ساعت می رساند و آدرنالین خون شما را به سرعت بالا می برد و شما می توانید لحظات هیجان انگیز و متفاوت را در آن تجربه کنید.

طراحی شهر بازی

قسمت های از شهر بازی ویالند استانبول به صورتی طراحی شده که شما می توانید وارد باغ وحش حیوانات و جنگلی شهربازی ویالند شوید که به صورت مکان هایی برای حیوانات در بخش های مجزا مثل خزندگان، پرندگان، حشرات و….. می باشد. بعلاوه محیطی برای آبزیان دارد که شما می توانید وارد باغ وحش شده و ان ها را ببینید. باغ وحش ویالند حدود 100 نوع گونه جانوری در آن نگهداری می گردد برخی از این گونه های جانوری که در شهر بازی ویالند استانبول نگهداری می شوند در خطر انقراض بوده و با توجه به مراقبت هایی که در این شهر بازی از آنها شده است هم اکنون به حیات خود ادامه می دهند.

[cn-suggest-posts sts=موزه کاریه استانبول stl=https://deltaban.com/attraction/istanbul-chora-museum/ sbs=بلیط هواپیما sbl=https://cutt.ly/syaBg0b]

سایر سرگرمیات شهر بازی ویالند استانبول

در شهربازی ویالند استانبول امکانات و سرگرمیات بسیار زیادی برای افراد گنجانده شده است و ما تنها به گوشه ای از آنها اشاره کردیم که ممکن است درنالین خون شما را بالا ببرند. اما به جز اینکه سرگرمیات خاص هیجان انگیزه زیادی در این شهر باز هم انباشته شده است. اما برای افرادی که عاشق خرید کردن و گشت و گذار در بین مغازه ها و لوازم و تجهیزات فروشی ها می باشد نیز چاره ای اندیشیده است و مراکز خرید استابول مقرون به صرفه را در دل این شهر بازی جای داده اند.

قسمتی از شهر بازی ویالند استانبول مختص به مغازه ها و فروشگاه ها می باشد که شما را به دوره عثمانی و گذشته با تور ترکیه لحظه آخری دعوت می نماید. شما می توانید در این خیابان ها و مغازه ها قدم بزنید خریدهای خود را انجام دهید و سوغاتی هایی که احتیاج دارید را خرید کنید و علاوه بر آن دیوارها و جاده ها و بعلاوه پیاده روهای دوره عثمانی را نیز مشاهده کنید و از تاریخ پرفراز و نشیب ترکیه لذت ببرید.

شهر بازی استانبول

مورد دیگری که در شهر بازی ویالند استانبول و یا همان استانبول گنجانده شده است وجود یک هتل می باشد و افرادی که قصد دارند نزدیکی این شهر بازی اقامت نمایند و از سرگرمی در آن لذت ببرند می توانند به هتل شهر بازی ویالند استانبول بروند و محل اقامت خود را انتخاب نمایند.

هتل دارای امکانات بی نظیر و خاصی مانند استخر سونا جکوزی وای فای رایگان اتاق های متفاوت و گوناگون رستوران های مجزا و خاصی می باشد که می تواند تمام احتیاجهای شما را رفع کند و از طرفی با توجه به اینکه فاصله شهر بازی ویالند استانبول تا فرودگاه آتاتورک تنها 11 کیلومتر میباشد پس شما به راحتی می توانید از فرودگاه آتاتورک به شهر بازی ویالند استانبول رفته و زمان خود را در آن بگذرانید.

آیا شهربازی ویالند ورودی دارد؟

برای رفتن به شهر بازی ویالند شما باید یک بلیت ورودی تهیه کنید و سپس آن را به مسئولین ورودی تحویل دهید. سایت های بسیار زیادی به فروش بلیط شهربازی ویالند استانبول مشغول می باشند اما بهترین راه ممکن و مقرون به صرفه ترین راه ممکن خرید بلیط ورودی شهربازی ویالند استانبول خرید بلیط ورودی از سایت اسفانبول می باشد زیرا مستقیما سایت شهربازی بوده و شما به راحتی می توانید بلیط های مقرون به صرفه تر و معتبر تهیه کنید.

فروش بلیط ورودی شهربازی

سایت های دیگری نیز به فروش بلیط ورودی شهربازی استانبول مشغول می باشند و شما می توانید از این سایت ها نیز بلیط ورودی به این شهر بازی را خریداری نموده و به شهر بازی ویالند استانبول بروید و هزینه های آن متناسب و متعارف می باشد اما اگر قصد دارید برای سرگرمیات و خوشگذرانی های خود پول خرج کنید و لذت ببرید بهتر است حتما به شهر بازی ویالند استانبول بروید.

جهت بازدید بهترین خدمات خبرنگاران به لینکهای زیر مراجعه نمایید:

  • تور پاتایا
  • تور گرجستان
منبع: دلتابان
انتشار: 25 آذر 1400 بروزرسانی: 25 آذر 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1400

به "تور استانبول ارزان: سرگرمی و شادی در شهر بازی ویالند استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول ارزان: سرگرمی و شادی در شهر بازی ویالند استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید