تنها پیشنهاد رسمی لیونل مسی معین شد ، عملیات غیرممکن برای انتقال فوق ستاره

به گزارش تور کانادا، درحالیکه احتمال بازگشت لیونل مسی به بارسلونا این روزها بیش از پیش مطرح می گردد یک رسانه اسپانیایی مدعی است ستاره آرژانتینی تنها یک پیشنهاد دارد.

تنها پیشنهاد رسمی لیونل مسی معین شد ، عملیات غیرممکن برای انتقال فوق ستاره

به گزارش خبرنگاران درحالیکه پاری سن ژرمن، باشگاه فعلی لیونل مسی، همچنان اصرار دارد که خواستار تمدید قرارداد با این ستاره بزرگ آرژانتینی است ولی قرارداد او با این باشگاه تابستان پیش رو به انتها می رسد و تا این لحظه همچنان از رسمی شدن تمدید قرارداد او خبری نیست. اگر شرایط به همین صورت پیش برود لئو با فرا رسیدن تابستان بازیکن آزاد خواهد شد.

در این شکی نیست که مذاکرات بین پی اس جی و مسی از مدتی پیش در جریان بوده است ولی تا این لحظه مذاکرات دو طرف به نتیجه ختم نشده است. آنچه در روزهای گذشته احتمال ماندگار شدن اسطوره آرژانتینی در پاریس را با شک و شبهه های بیشتری روبرو کرد عصبانیت او از شکست پاری سن ژرمن در آخرین بازی پیش از وقفه بازی های ملی بود که باعث شد لئو در انتها مسابقه زمین را زودتر از سایر هم تیمی هایش ترک نموده و وارد تونل استادیوم بگردد.

با اینکه در روزهای گذشته شایعات درباره بازگشت لئو به بارسا بیش از پیش قوت گرفته و البته مدتی است خبرهای متعددی درباره احتمال پیوستن او به الهلال عربستان یا ملحق شدن به لیگ MLS آمریکا مطرح است اما روزنامه اسپورت چاپ اسپانیا در گزارشی مدعی است تا این لحظه تنها یک پیشنهاد رسمی به مسی ارائه شده است و این پیشنهاد باشگاه پاری سن ژرمن است.

با اینکه خوان لاپورتا تا کنون چندین بار در مصاحبه های خود اعلام نموده که درهای بارسا به روی مسی باز خواهد بود اما اسپورت در گزارش خود تاکید می نماید که تا این لحظه هیچ پیشنهاد رسمی از سوی لاپورتا مقابل اسطوره آرژانتینی قرار نگرفته و به احتمال زیاد تا انتها فصل هم خبری از پیشنهاد بارسا نخواهد بود چرا که بلوگرانا در حال حاضر با مسائل مالی و حقوقی بزرگی دست و پنجه نرم می نماید که باعث می گردد عملیات بزرگی مثل انتقال مسی برایش غیرممکن باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 فروردین 1402 بروزرسانی: 7 فروردین 1402 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1737

به "تنها پیشنهاد رسمی لیونل مسی معین شد ، عملیات غیرممکن برای انتقال فوق ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنها پیشنهاد رسمی لیونل مسی معین شد ، عملیات غیرممکن برای انتقال فوق ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید