جابه جایی روزانه 800 مسافر در اصفهان با اتوبوس های گردشگری

به گزارش تور کانادا، مسئول کمیته حمل و نقل ترافیک ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: پنج دستگاه اتوبوس گردشگری مستقر در باغ فدک روزانه 800 مسافر را در شهر جابه جا کرد.

جابه جایی روزانه 800 مسافر در اصفهان با اتوبوس های گردشگری

حمید آقایی امروز در چهارمین جلسه ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، گفت: خدمات حمل ونقل و موضوع ترافیک یکی از دغدغه های ستاد خدمات سفر بود که از پیش برای آن برنامه ریزی شده و برنامه ها بیش از 90 درصد، اجرایی شد.

او بحرانی ترین نقطه شهر اصفهان از نظر ترافیکی میدان امام (ره) است، گفت: علاوه بر پارکینگ های شهرداری، با یاری بخش خصوصی و مدارس 1200 جای پارک تأمین شد تا جهانگردان از آن بهره ببرند و پارکینگ های اطراف میدان امام (ره) روزانه پنج تا شش مرتبه پر و خالی می شد.

در ورودی چهارباغ عباسی و میدان امام (ره) دو پارکینگ اختصاصی برای موتورسیکلت در نظر گرفته شد و بعلاوه خودرو های برقی در محور خیابان سپه و میدان امام (ره) اقدام به جابه جایی مسافران خدمت رسانی کرد که مورد استقبال نهاده شد.

به گفته آقایی پنج دستگاه اتوبوس جهانگردی مستقر در باغ فدک روزانه 800 مسافر را در شهر جابه جا کرد که این اقدام بار ترافیکی شهر را کاهش داد.

خط یک مترو اصفهان فعال شده است و روزانه بین دو تا سه هزار نفر جهانگرد از این خط استفاده کردند، بعلاوه سه شیفت نیرو در مرکز کنترل ترافیک فعالیت کردند و پلیس گره های ترافیکی و تصادفات را بلافاصله گزارش کردند و 3600 پیامک هشدار به صورت روزانه از این مرکز برای خودرو های متخلف ارسال شد.

مسئول کمیته حمل ونقل و ترافیک ستاد خدمات سفر شهر اصفهان می گوید نرخ نامه تازه تاکسی ها در خودرو ها نصب شد، لذا سال جاری اندازه شکایات از تاکسی ها کاهش یافت بعلاوه به طور میانگین 2500 تا 4200 سفر روزانه در تاکسی ها ثبت شد.

خبرنگاران اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 خرداد 1401 بروزرسانی: 28 خرداد 1401 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1582

به "جابه جایی روزانه 800 مسافر در اصفهان با اتوبوس های گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جابه جایی روزانه 800 مسافر در اصفهان با اتوبوس های گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید