جزیره جیمز باند پوکت

به گزارش تور کانادا، جزیره جیمز باند یکی از زیباترین جزایر کشور تایلند در جزیره پوکت می‌باشد و کمتر گردشگری را پیدا خواهید کرد که با تور پوکت همراه شده باشد و به بازدید این جزیره در تور تایلند نرفته باشد.

جزیره جیمز باند پوکت

از ویژگی‌های مهم جزیره پوکت (Phuket) آن است که فرقی نمی‌کند هوا آفتابی باشد و یا بارانی، با این حال همواره کم و بیش تفریحات بسیاری را می‌توان در تور پوکت تجربه کرد. تنوع بالای سرگرمی‌ها و مکان‌های دیدنی موجود در پوکت، برای جزیره‌ای به این مساحت، یک ویژگی برجسته برای این جزیره به شمار می‌رود.

خلیج فانگ نا (Phang Nga Bay) در تور پوکت

فانگ نا، به نوبه خود خلیج منحصر بفردی محسوب می‌شود. بدون شک بازدید یک روزه افراد از این خلیج تا اندازه‌ای لذت‌بخش خواهد بود که به یک خاطره به یادماندنی تبدیل می‌شود. جزیره جیمز باند (James Bond Island) و کوه پان‌یی (Koh Panyee)، تنها دو نمونه از جزایر شناخته شده و مشهور این خلیج به حساب می‌آیند.

جزیره جیمز باند یکی از جزایر معروف و شناخته شده خلیج فانگ نا به شمار می‌رود. اولین مرتبه پس از انتشار فیلم سینمایی «مردی با تفنگ طلایی» از مجموعه سری فیلم‌های جیمز باند، این جزیره به نقشه ی مناطق گردشگری تور تایلند می‌باشد. از ویژگی‌های بارز این خلیج شناخته شده، شمار صخره‌های آهکی و پرشیب آن است که به صورت عمودی از دل آب‌های زمردین رنگ دریا بیرون زده است.

از بهترین تفریحات این دو جزیره در تور تایلند، سفر با قایق‌های مخصوصی است که از شمالی‌ترین بخش جزیره پوکت حرکت خود را آغاز می‌کنند؛ گردشگران می‌توانند در طول این سفر از تماشای مناظر دیدنی و جذاب این مناطق لذت ببرند. یک سفر تفریحی یک روزه از میان این جزایر آهکی شگفت‌انگیز و گاهاً توقف در سواحل آرام و به دور از شلوغی این منطقه، به مراتب از سفر با قایق‌های اتوبوسی استاندارد بهتر و لذت‌بخش‌تر خواهد بود.

در تور پوکت در این جزیره می‌توانید عکس‌های خوبی از خود بگیرید و خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنید.

جزیره جیمز باند دارای صخره‌های عجیب و غریبی است که طرح کلی جزیره را تشکیل می‌دهند و عجیب است که چرا با این حالت نااستوار خود، فرو نمی‌ریزند. نام دیگر آن جزیره کوه تاپو (Koh Tapu) می باشد و در کنار جزیره شناخته شده کوه پینگ قان (Koh Ping Ghan) قرار گرفته است.

انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 200

به "جزیره جیمز باند پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره جیمز باند پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید