حدود 14 درصد دانش آموزان فارس محصل مدارس غیردولتی اند

به گزارش تور کانادا، خبرنگاران/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: 14 درصد یعنی بیش از 118 هزار دانش آموز این استان در مراکز و آموزشگاه های غیردولتی مشغول به تحصیل هستند.

حدود 14 درصد دانش آموزان فارس محصل مدارس غیردولتی اند

فرهاد اسماعیلی شنبه 15 آبان در نشست با جمعی از مدیران و موسسان مراکز غیردولتی استان فارس گفت: رعایت عدالت و قانون به صورت همگانی و کمک به رشد و توسعه منطقی مراکز غیر دولتی از استراتژی و محورهای اصلی عملکرد آموزش و پرورش فارس در حوزه غیر دولتی بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس اضافه کرد: عشق و علاقه به سیستم تعلیم و تربیت باعث شده که برخی از افراد با راه اندازی مدارس غیر دولتی به آموزش و پرورش و دانش آموزان کشور کمک کنند.

اسماعیلی گفت: در دوران کرونا اهمیت و جایگاه مراکز غیر دولتی برای آموزش و پرورش و مردم بیشتر عیان شد به طوری که از امروز بیش از 14 درصد از دانش آموزان فارسی در این مراکز مشغول به تحصیل هستند.

او مطرح نمود: نقدها و پیشنهادات اگر با تفکر و تامل همراه باشد موجب اصلاح فرایند خواهد شد و ما در فارس همیشه به این مساله تاکید داشته ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه رتبه 7 کنکور زبان کشور در سال جاری از دانش آموزان یکی از مدارس غیر دولتی فارس بوده است، گفت: مدارس غیر دولتی استان در کنکور سال جاری نیز خوش درخشید و هرساله بسکمک از رتبه های زیر 3 هزار دانش آموزان ما در این مدارس رقم می خورد.

اسماعیلی مطرح نمود: فارس همچنین از شرایط خوبی در حوزه مراکز احداثی غیر دولتی برخوردار است و سیاست ما این است که حمایتهای لازم در راستای جذب سرمایه گذار برای احداث این مراکز را همچنان توسعه دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1430

به "حدود 14 درصد دانش آموزان فارس محصل مدارس غیردولتی اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدود 14 درصد دانش آموزان فارس محصل مدارس غیردولتی اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید