می خواستیم در آسیا هم پیروز شویم که نشد، کسب تجربه برای ما مهم بود

به گزارش تور کانادا، دروازه بان تیم فوتبال الجزیره امارات به این نکته اذعان کرد که هدف تیمش موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا بوده است، اما در دستیابی به آن توفیقی نیافتند.

می خواستیم در آسیا هم پیروز شویم که نشد، کسب تجربه برای ما مهم بود

برای سفر با تور عید پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از اهواز، علی خصیف پس از تساوی یک - یک استقلال خوزستان و الجزیره امارات، گفت: در ابتدا می خواهم از بازیکنان جوان دو تیم تشکر کنم. واقعاً خوشحالم که در این بازی به میدان رفتم. تیم ما بازی خوبی ارائه داد. اینکه از فرصت استفاده نموده و در بازی با استقلال خوزستان کسب تجربه کردیم، برای ما مهم است. من از پیروزیت امروزمان خوشحالم.

وی در ادامه اضافه نمود: در ابتدای فصل ما اهداف مختلفی داشتیم. یکی از اهداف مان قهرمانی در لیگ داخلی بود که به آن رسیدیم. می خواستیم در آسیا هم پیروز شویم که نشد. با توجه به امکاناتی که داشتیم، در لیگ امارات پیروز به قهرمانی شدیم و باز هم این فرصت را پیدا کردیم که در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم. ما دوباره این شانس را داریم که به اهداف مان در لیگ قهرمانان آسیا برسیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 113

به "می خواستیم در آسیا هم پیروز شویم که نشد، کسب تجربه برای ما مهم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می خواستیم در آسیا هم پیروز شویم که نشد، کسب تجربه برای ما مهم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید