خانه با قیمت غیر واقعی ، مشتری ندارد

به گزارش تور کانادا، مشاوران املاک مناطق شهر تهران با آنالیز آخرین تحولات بازار مسکن معتقدند : به رغم افزایش میزان مراجعه به بازار خرید و فروش مسکن ، خریداران با احتیاط وارد معامله می شوند و به قیمت های غیر واقعی پیشنهادی تن نمی دهند.

خانه با قیمت غیر واقعی ، مشتری ندارد

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن یعنی چه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش مجله خبری دلتا به نقل از روزنامه دنیای اقتصاد ، آخرین آنالیز های انجام شده از سوی مراجع رسمی همچون بانک مرکزی حاکی است ، در چندماه اخیر نشانه های خروج کامل بازار مسکن از رکود در بازار دیده می گردد .

به گونه ای که براساس تازه ترین گزارش بانک مرکزی ، میزان معاملات مسکن در دی ماه ، به 19 هزار واحد رسیده است.این تعداد ، نشان دهنده افزایش 5/ 13 درصدی میزان معاملات درمقایسه با مدت مشابه پارسال است.

با توجه به بروز نشانه ها قرارگرفتن بازار مسکن در مرحله رونق ، بعضی از فروشنده ها ، قیمت های پیشنهادی خود را به صورت نامتعارف و غیر منطقی افزایش داده اند . این در حالی است که به گفته مشاوران املاک ، خریداران ملک هم در برخورد با قیمت های پیشنهادی غیر واقعی فروشندگان بیش از پیش احتیاط می نمایند.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 153

به "خانه با قیمت غیر واقعی ، مشتری ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه با قیمت غیر واقعی ، مشتری ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید