خبرنگاران افزایش هزینه اینترنت، زندگی مردم در شرایط شیوع ویروس کرونا را، با مشکل روبرو می نماید

به گزارش تور کانادا، تهران- خبرنگاران- نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش تعرفه اینترنت همراه و عدم بازگشت قیمت ها به حالت سابق گفت: نباید با افزایش هزینه اینترنت، زندگی مردم در شرایط شیوع ویروس کرونا با مشکل روبرو گردد.

خبرنگاران افزایش هزینه اینترنت، زندگی مردم در شرایط شیوع ویروس کرونا را، با مشکل روبرو می نماید

حسین نوش آبادی شامگاه شنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران دشت ورامین، اظهار کرد: امروز استفاده از اینترنت با کسب و کار، آموزش و زندگی مردم گره خورده و افزایش قیمت بسته های اینترنت و برداشتن بسته های ماهانه، تخلفی است که باعث بالارفتن هزینه های مردم شده است.

وی به گفت وگو با وزیر ارتباطات و فناوری در مورد تعرفه های اینترنت اشاره نمود و اضافه کرد: مردم بابت افزایش قیمت بسته های اینترنت نگرانی و دغدغه دارند، نباید گذاشت در شرایطی که شیوع ویروس کرونا بسکمک از فعالیت ها را محدود نموده، استفاده مردم از فضای اینترنت نیز محدود گردد.

نوش آبادی، با گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار فقید خبرگزاری جمهوری اسلامی، شهید محمود صارمی گفت: خبرنگاران امانتداران جامعه اند که با انعکاس دقیق و سریع اخبار زمینه های رشد و تعالی جامعه را فراهم می آورند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: خبرنگاران با انعکاس اخبار دقیق و صحیح و تنویر افکار عمومی، مسوولان را در پیشرفت و توسعه کشور کمک می رسانند و از شایعه پراکنی جلوگیری می نمایند.

وی اظهار کرد: خبرنگاران چشم و گوش مردم بوده و به عنوان پل ارتباطی میان مردم ومسوولین می توانند زمینه لازم برای برطرف مسائل و بیان فعالیت های اجرا شده در جامعه را فراهم آورند و روح امید را در جامعه زنده نمایند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هر جا که حضور خبرنگاران پر رنگ باشد، رشد اخبار کذب و شایعات واهی متوقف و شفافیت در جامعه ایجاد می گردد.

وی گفت: هرچند که سرعت انتشار اخبار از اهمیت ویژه ای برخوردار است ولی خبرنگاران باید نسبت به صحت یک خبر اطمینان کامل را به دست آورند چرا که در صورت اصلاحیه برای یک خبر کذب، اثرگذاری اصل خبر ناصحیح باقی می ماند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی از وی به عنوان خبرنگاری متعهد یاد کرد که با نثار جان خویش، در راه تنویر افکار ملت های دنیا ، رسالت خود را به راستی و درستی انجام داد.

17 مرداد سالروز شهادت شهید صارمی، روز خبرنگار نامیده شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 667

به "خبرنگاران افزایش هزینه اینترنت، زندگی مردم در شرایط شیوع ویروس کرونا را، با مشکل روبرو می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران افزایش هزینه اینترنت، زندگی مردم در شرایط شیوع ویروس کرونا را، با مشکل روبرو می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید