خبرنگاران روسیه به آمریکا هشدار داد

به گزارش تور کانادا، مسکو - خبرنگاران - نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت روسیه به آمریکا هشدار داد: واشنگتن خود را جوابگوی هر گونه اقدام خرابکارانه علیه مسکو بداند.

خبرنگاران روسیه به آمریکا هشدار داد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پاتروشف روز چهارشنبه گفت: آمریکا باید جوابگوی هر گونه اقدام احتمالی علیه روسیه باشد.

جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا گفته بود: به رغم اینکه واشنگتن روزهای سختی با مسکو خواهد داشت، اما ایالات متحده و روسیه می توانند در بعضی مناطق به روشی پایدار و قابل پیش بینی همکاری داشته باشند.

به گزارش خبرنگاران، سالیوان دوشنبه شب در گفت وگو با شبکه ام اس ان بی سی توضیح داد: ما معتقدیم که روزهای سختی را با روسیه خواهیم داشت زیرا موضوعاتی وجود دارد که به شدت با آنها مخالف هستیم و اقداماتی که باید به آنها با زور پاسخ دهیم.

پاتروشف با توجه به این سخنان هشدارگونه سالیوان در خصوص روسیه گفت: هر گونه پیش بینی از سوی آمریکایی ها به معنی اقدام به برنامه ریزی به منظور اجرای خواسته هایشان به حساب می آید.

وی ادامه داد: آمریکا باید به خاطر اقداماتی که انجام می دهد جوابگو گردد.

روزنامه نیویورک تایمز نیز به تازگی گزارش داد که آمریکا میخواهد یک سری حملات سایبری علیه سیستم های داخلی مقام های روسی در پاسخ به هک شرکت نرم افزار سولارویندز که به روسیه نسبت داده می گردد، انجام دهد.

به گزارش خبرنگاران، این روزنامه آمریکایی در گزارش خود آورده است که انتظار می رود نخستین اقدام اصلی در این زمینه، ظرف سه هفته آینده انجام گردد . با یک سری اقدامات مخفیانه در سراسر شبکه های روسی که قرار است برای ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه و ارتش و سرویس های اطلاعاتی این کشور قابل درک باشد.

منابع آمریکایی خبر دادند که این حملات با تحریم های مالی علیه روسیه توام خواهد بود.

روز 27 اسفند جو بایدن رییس جمهوری آمریکا در گفت وگو با ABC News گفت که ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه ، هزینه ادعای دخالت در کارزار انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2020 را پرداخت خواهد نمود.

وی همچنین اجازه توهین شخصی به همکار روسی خود را داد و در پاسخ به این پرسش که آیا پوتین را قاتل می داند؟، پاسخ مثبت داد. البته رییس جمهوری روسیه در پاسخ به سخنان بایدن برای وی آرزوی سلامتی کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1070

به "خبرنگاران روسیه به آمریکا هشدار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران روسیه به آمریکا هشدار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید