خبرنگاران وچان کردستان نایب قهرمان لیگ برتر فوتبال بانوان شد

به گزارش تور کانادا، سنندج - خبرنگاران - سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد ادامه مسابقات لیگ برتر بانوان در فصل 99 - 98 برگزار نمی شود و بر این اساس تیم وچان کردستان پس از تیم شهرداری بم به عنوان نایب قهرمان این مسابقات معرفی شد.

خبرنگاران وچان کردستان نایب قهرمان لیگ برتر فوتبال بانوان شد

با توجه به درخواست باشگاه های حاضر در مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان از سازمان لیگ مبنی بر اتمام مسابقات و همچنین تصویب هیات رییسه سازمان، به منظور حفظ سلامت بازیکنان مقرر شد مسابقات لیگ برتر بانوان در فصل 99 - 98 انتها یابد و نتایج بدست آمده تا انتها هفته هجدهم و جدول امتیازات به عنوان رده بندی نهایی تیم ها در این فصل منظور شود.

با اتخاذ این تصمیم، تیم فوتبال باشگاه وچان کردستان نماینده این استان در رقابت های لیگ برتر بانوان با کسب 48 امتیاز پس از تیم شهرداری بم با 54 امتیاز به عنوان نایب قهرمانی این مسابقات دست یافت و شهرداری سیرجان نیز با 41 امتیاز مقام سوم را به خود اختصاص داد.

همچنین سمیه خرمی بازیکن تیم وچان کردستان به عنوان خانم گل این دوره از مسابقات لیگ برتر معرفی گشت، در مورد فصل آینده مسابقات لیگ برتر بانوان با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا هیات رییسه سازمان لیگ تصمیم گیری خواهد کرد.

فاطمه صادقی، سرشین کمانگر، فاطمه مخدومی، زهره جلالی، سمیرا محمودپور، بینا کریمی، زهرا فتاحی فر، هلاله عبدالهی، سمیه خرمی، زهرا خواجوی، زهرا موسی زاده، غزاله بنی طالبی، فاطمه امیری، فاطمه قاسمی، الهام فرهمند، فروغ موری، شیوا فاضلی، فاطمه شبان، آریسا رودباری، ثمین آهنی جان، ریحانه خادمی و فاطمه حاج امینی بازیکنان تیم وچان کردستان بودند که در فصل 99 - 98 با سرپرستی شرمین رحمتی، سرمربیگری سمیه شهبازی و مربیگری راشین حمیدی و زهرا طلایی برای این تیم به میدان رفتند.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 632

به "خبرنگاران وچان کردستان نایب قهرمان لیگ برتر فوتبال بانوان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وچان کردستان نایب قهرمان لیگ برتر فوتبال بانوان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید