خبرنگاران پنج جودوکار ایران راهی مسابقات آسیایی می شوند

به گزارش تور کانادا، تهران -خبرنگاران- تیم ملی جودوی ایران با پنج ورزشکار در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت خواهد نمود.

خبرنگاران پنج جودوکار ایران راهی مسابقات آسیایی می شوند

به گزارش خبرنگاران؛ رقابت های جودو قهرمانی آسیا در حالی از روز 17 فروردین ماه به میزبانی قرقیزستان و با حضور جودوکارانی از 32 کشور شروع خواهد شد که تیم ملی جودو ایران با ترکیبی از جوانان و بزرگسالان راهی این رقابت ها خواهد شد.

طبق برنامه ریزی مسوولان فدراسیون جودو و تصمیم مصطفی کریمی رئیس سازمان تیم های ملی، جودو ایران برای پشتوانه سازی تیم ملی بزرگسالان با تلفیقی از سه نفرات جوان و بزرگسال به قرقیزستان اعزام گردد.

اردوی تیم ملی بعد از رقابت های سوپر لیگ جودو در استادیوم آزادی تشکیل و روز آدینه تعطیل شد. ملی پوشان از سوم فرودین ماه سال آینده دوباره وارد اردو خواهند شد تا اعزام به رقابت های آسیایی، تمرینات ادامه خواهد داشت.

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو و نایب رئیس جودوی آسیای مرکزی دو روز قبل از شروع این دوره از رقابت ها در کنگره آسیا حضور پیدا می نماید.

ضمن اینکه مریم بربط نماینده شایسته تیم ملی زنان که در اردوی تمرینی تیم ملی در مشهد حضور داشت، به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر فرصت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را از دست داد.وی قرار بود تنها نماینده زنان کشورمان در این رقابت ها باشد.

محمد محمدی بریمانلو در وزن 73- کیلوگرم، امین کامیابی در وزن 81- کیلوگرم، قاسم باغچقی در وزن 90- کیلوگرم، علی پرهیزگار در وزن 100- کیلوگرم و سعید کرجی در وزن 100+ کیلوگرم به این مسابقات اعزام خواهد شد.

طبق برنامه 16 فروردین ماه ساعت 15 به وقت محلی قرعه کشی مسابقات انجام می گردد و 17 فروردین ماه جودوکاران دو وزن 60- و 66- کیلوگرم به روی تاتامی خواهند رفت.

در روز 18 فروردین ماه، اوزان 73- و 81- کیلوگرم مبارزات خود را انجام خواهند داد و 19 فروردین ماه نیز مبارزات سه وزن 90-، 100- و 100+ کیلوگرم برگزار می گردد. 20فروردین ماه هم با برگزاری رقابت های بخش تیمی، پرونده این مسابقات بسته خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1060

به "خبرنگاران پنج جودوکار ایران راهی مسابقات آسیایی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پنج جودوکار ایران راهی مسابقات آسیایی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید